Hoy Hoy, det er fredag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Bangkok. Det er fredag og helg, men her har en hatt helg i over 3 uker nå og det nærmer seg hjemreise.
Været er storveis, men litt disig i dag.
Dagen skal i hovedsak tilbringes ved og i bassenget som er perfekt for svømming da det er 30m lengde på det.
Ha en glitters fredag :)

ec9fa7104136172e0ebd06df1e82b4bc.jpg

21677bb600efa0db53acd7978bd76243.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Kristiansand. Snart frokost før OIIIIIIIO`n tar oss til Oslo og en helg helt uten de store planer. Blir helt klart ikke lenge før vi er tilbake i denne byen… Ha en bra fredag og en enda bedre helg!

God morgen fra L1. Kontoret kaller før målet er å få presset inn en løpetur før henting av barn. I kveld bør det nok pakkes litt. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Blir en tur på kontoret i dag, da det står en stor kasse påskegodt og venter på meg der og i tillegg er det kake! Blir nok egen bil og ingen kollektiv, så satser man på at kakespising er ferdig før palmefredag-rushet begynner

God morgen fra 0372 (Riksen)

For noe tid tilbake ringte det et telefonnummer som starter på 23. Det er bare en plass som har nummer som begynner på 23 i Norge og det er Rikshospitalet. Legen i andre enden fortalte at de hadde funnet en fin lever til meg. Dermed bar det rett til Riksen og operasjon i løpet av få timer. Operasjonen varte i 6 timer og ifølge legene gikk alt etter planen, uten noen komplikasjoner. Alle prøver i etterkant har også vært fine. Selv om det kan dukke opp skjær i sjøen fremover så ser det veldig bra ut så langt.

Formen er etter forholdene bra. Jeg er naturligvis ganske redusert etter en så omfattende operasjon, men forholdene tatt i betraktning så er formen bedre enn hva jeg hadde sett for meg i forkant. Det gjenstår mye opptrening før en er tilbake der en var, men det går fremover dag for dag. Jeg har blitt tatt svært godt om her på Riksen og både behandling og oppfølging er førsteklasses.

Jeg blir på Riksen et par uker til i alle fall. Er det noen som tlfeldigvis er på disse kanter går det an å stikke innom for en flyprat.

Gratulasjoner sendes til Riksen!
Noe sier meg at det å tester ut ny lever på Fly og Øl på bygda om en måneds tid ikke er en del av instruksen fra Riksen?

Gratulerer med ny lever til SK384. Dette har du venta på så under deg alt godt og krysser fingra for en god ukomplisert rekonvalesens! :)

God morgen fra Forus. Ukas siste arbeidsdag er i gang. Te i koppen i dag og utendørs er værutsiktene litt mer lystige. Håper på vårlige temperaturer etterhvert også. Kjenner det skal bli digg med helg uten de helt store planene. Det står en øl i kjøleskapet som har ventet lenge nok nå. Ellers blir det vel å finne ut hvordan man kommer seg hjem fra Lillestrøm en lørdag i mai.

Ha en fin en!

Gratulerer med ny lever til SK384. Gledelig å høre at det går bra! Her er det en dag på kontoret som står på programmet. Lite møter i dag, men er litt småplukk som må ordnes etter 3 dager på reisefot denne uken. Taco på menyen i kveld, og bare 1 arbeidsdag neste uke! Livet er godt!

Gratulerer med ny lever til Sk384. Sånn sett bør alle ha et donorkort. Jeg trenger iallfall ikke organene mine hvis jeg skulle være kobla til en respirator og all håp er ute. Bedre å redde andre liv da. Kjenner stort sett nummerene til Ahus og Ullevål jeg. Ullevål er 2211 iallfall. Ahus er 67 nummer.

God morgen fra Oslo. Må nok ut å handle litt.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen alle, og spesielt god morgen til SK384 ! Gratulerer så mye, og godt å høre at alt ser ut til å ha gått bra !

Og god morgen til resten av "hurven" :D

Endelig helg til mange av dere, mens her begynner arbeidsuken i kveld med første av tre nattevakter, men benytter og anledningen til å stikke innom et seksjonsmøte som er på jobben i dag. Holder meg hjemme frem til lunsj før jeg reiser bortom en tur.

Ha en strålende dag alle, og flott helg !

God morgen fra svale 36 grader på Jumeirah-stranden. Jo, det er faktisk det beste hotellet du får og de har de villeste hotell-loungene som er. De husket fremdeles navnene på alle barna og viste hva de skulle spise. Nå smattes det veldig her da man venter på 12 pilsen. De oppgraderte faktisk villaen som gjør meterne til sjøen enklere.

Gratulerer til SK384

1299315B-B79D-4F6F-ABAB-D23F7978D75A.jpeg

God formiddag fra Madrid,
Her er første møte ferdig , straks et nytt møte før det blir helg og slaraffenliv i byen. Det er merkbart mye turister her allerede.
Temperature er på behagelige 18 grader.
Ha en fin dag og god helg.

Gratulasjoner sendes til Riksen!
Noe sier meg at det å tester ut ny lever på Fly og Øl på bygda om en måneds tid ikke er en del av instruksen fra Riksen?

Hehe tror du kan banne på at instruksene fra de i hvite frakker for folk som har ny lever ikke innebærer noe med % i, ihvertfall ikke på en stund. Det er fryktelig mye som kan gå galt når man har fått donert et organ.

God formiddag fra Saggert. Retur hjem via OSL om et par timer. Rolig helg nå, og et par dager jobb i neste uke, så er det påske.

Hey hey .. Grattis med ny lever! Og da tar vi dagens gåte: ‘Lever i fløtesaus’ ….
Noen som tar den? :)

Ny fredag i gang. Må på dynga en tur, koke bikkjemat .. og ja, jobbe litt. Sånn var’e. Fikk en stabel cd’er fra Crister Falck forleden også, så mye som må lyttes igjennom.

Påske? Jeg ler ….. :p.

af51de37fc01fe4cc3664c3e3f08ec5b.jpg

God dag fra toget der vi feirer nye leveren til @SK384.

Vurderer månedskort her.
68102f23e4da6e3588a4b5b16a2115be.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Last edited:
Hjelp Martin! Fnate har gått helt mannanas. Er det Fnate og den nye Elefanten på bildet?
Hvor er stakkars original Elefanten?? Han er ikke på bildet :(

Liker ikke den nye Elefanten den Original Elefanten, eller er Fnate så gjerrig at han ikke vil låne original Elefanten bort. Dette er et stort mysterium!!

Hjelp Martin! Fnate har gått helt mannanas. Er det Fnate og den nye Elefanten på bildet?
Hvor er stakkars original Elefanten?? Han er ikke på bildet :(

Liker ikke den nye Elefanten den Original Elefanten, eller er Fnate så gjerrig at han ikke vil låne original Elefanten bort. Dette er et stort mysterium!!

Synes du det ligner på en elefant? Jeg syntes det ligner på et menneske, av kvinnekjønn. Er faktisk villig til å vedde en Japp på at det er samboeren til Fnate.

Forøvrig god fredag fra gjemmekontoret. Siste sjarmørinnspurt før helgen, som skal bli rimelig digg. Det skal varmes wienerpølser, det skal jekkes cola, og det skal sees et mesterstykke av en film, kalt Bula Quo (med bandet Status Quo i hovedrollene som seg selv). Det må vel bli bra?

Back