Hoteller i Barcelona

Turisthotell? I såfall er Hotel Jazz et fint alternativ - kun 5 min gange fra Plaza Catalunya. Altså; Fint, billig og god beliggenhet.
Om du skal flotte deg, kan både Hotel AB Skipper og Hotel Arts anbefales.

Ta en titt på hotwire.com også, hvis navnet på hotellet ikke betyr så mye. De har en del gode dealer nå, også i Barca.

Bodde ellers på Barcelo før jul, og det var helt greit til en grei pris (gjennom Hotwire)

NH Numancia. 208 rom. Ikke det som ligger nærmest La Rambla, men det avhenger jo av hva man skal i Barcelona.
Stilmessig gjennomført og relativt nytt, med kjempegod ferskpresset appelsinjuice til morgenbuffeten! (Sistnevnte differ en hel del fra tradisjonell hotellbuffet - i positiv forstand)

nh Hoteles - Numancia

Ta en titt på hotwire.com også, hvis navnet på hotellet ikke betyr så mye. De har en del gode dealer nå, også i Barca.

Bodde ellers på Barcelo før jul, og det var helt greit til en grei pris (gjennom Hotwire)

Bare pass på. Noen hos Hotwire mener at det er helt normalt at en deler bad når en bor på 3 stjerners hotell i Europa:drunk:

Skal akkurat ringe Hotwire å kanselere 3 stjerner i Roma etter litt mailkorrespondanse. Har fått to e-post i løpet av natten. Den ene sier at dette er helt normalt for 3 stjerner i Europa å dele bad, den andre (siste) at jeg kan kansellere. Gjett hvem jeg hører på:p

Prisene viser seg forresten å være omtrent de samme som en får fra hotellet direkte. Ut fra tidligere erfaringer også tror det kan være en greit å ligge unna hoteller med mindre enn fire stjerner på Hotwire i Europa (eksl London). Tror du får bedre dealer i USA.

Back