Hotellanbefaling i Roma, nær Termini

WF-380

ScanFlyer Gold
Hotellanbefaling i Roma, nær Termini

Satser på en helgetur til Roma i påsken, og har planlagt å ta toget inn fra FCO til Termini. Dermed passer det godt å bo på hotell i gangavstand derfra. Betaler gjerne for å ha det litt ålreit, uten at jeg er noen Røkke akkurat. Noen anbefalinger?

Re: Hotellanbefaling i Roma, nær Termini

Bodd på BestWestern Universo i gangavstand fra Termini for 1,5(?) år siden. Ikke noe å klage over annet enn at da var det sommer og 35C så a/c-en sleit litt. Var nyoppussede rom og bad som var helt topp, super frokost også. Havnet der pga. sentral beliggenhet ifht, ja nettopp, Termini, og gunstig pris.

Har bodd på Radisson Blu flere ganger, ok med ganske spesielle design rom. Rett ved siden av ankomsten til Leonardo Express. Koster vel fra 160€ og oppover.

http://www.hoteljulia.it/

Hotel Julia er iallefall "mitt" hotell i Roma, er man først i Roma så bruker man ikke tiden på hotellet, og det her er rent, ryddig og i en gammel bygård, som gir en litt annen følelse enn et kjedelig hotell i radisson-konseptet..

Hotel Mecenate Palace er mitt valg. 5 min. å gå fra Termini. Ligger tvers overfor Santa Maria Maggiore-kirken. Har bodd på noen av de andre hotellene i nærheten tidligere, men M.P. er favoritt!

Tusen takk for alle tipsene. Etter endelig å ha studert alle sammen, endte jeg opp med å booke på Best Western Universo. Så er det bare å telle ned dagene til avgang.

Back