Hotell ved CHICAGO/O HARE

LN-SUV

ScanFlyer Blue
Er det noen som kan anbefale et bra hotell i nærheten av CHICAGO/O HARE ?
Trenger en natt der før reisen går videre til SEATTLE ..

Til PIC Stein,hvor bor SAS Crewet?

På forhånd takk...

De bor (bodde ?) på Crowne Plaza,ligger på hjørnet av Huron og Michigan , mener det var sentralt, men det er vel et sykehus i nabolaget så noe støyplager må påregnes.

er enig i at Hilton klart har den beste beliggenheten, kort spasertur fra alle terminalene (unntatt 5?)...selv har jeg bodd en del paa Hyatt som var utmerket, men du maa ta Shuttle bus....men naar du foerst er paa Hyatt, ligger det rett ved "The El" "t-banen" inn til sentrum...det er til og med en stasjon ved hotellet....Gi lyd naar du er I Seattle kanskje rekkker vi en kaffe eller en oel ?
Finn Erik - fedvards@fhcrc.org

Takk for gode svar,skal prøve og gi lyd ifra meg,tett program,vi er over på en tur som SAS står for.. masse fabrikk besøk..:smile2

Jeg befinner ved Lake Union men det tar meg 10 minutter aa komme til Down Town... hvor skal dere bo ?

Jeg sitter aa ser ned paa det Hotellet :p Jeg sitter i Nabobygget til det ene av de 2 Mariott Hotellene Dette er Residence Inn:

Attachments

• marifjott.jpg
    marifjott.jpg
    121.9 KB · Views: 10
Tenkte jeg burde si noe.. Hilton er det beste alternativ dersom jobben betaler. Er ofte ganske saa dyrt.. Du gaar toerskodd til T1-3.
Hyatt har ofte bra priser og er 5 minutt unna med shuttle. Billigst og hotellet som gir deg mest for pengene er Four Points som ogsaa har shuttle. Gratis frokost og internet (samt basseng) for rundt 100 dollar er greit. Pass paa aa faa rom mot rullebanene ^_^

Originally posted by P.A. VIKING

De bor (bodde ?) på Crowne Plaza,ligger på hjørnet av Huron og Michigan , mener det var sentralt, men det er vel et sykehus i nabolaget så noe støyplager må påregnes.

De bor paa Allerton Hotel, paa hjoernet du sier. Rett wed Northwestern Hospital. Stein er ikke stor fan av dette hotellet.....

Du kan jo prøve Hampton's på West Illionois Ave (Tror det var der det lå..). Der ligger det en brannstasjon :rolleyes: (been there...)

Back