Hei godtfolk
Trenger litt hjelp fra alle dere eksperter her inne, så drar opp denne tråden. Jeg reiser til Phuket i påsken (førstereis til HKT) - mutt putt alene, men det skal vel gå bra det og ;-) Hovedgrunnen til reisen er sol, varme og MYE bassengtrening. Fikk nytt korsbånd i aug. - men dessverre fikk jeg svært mangelfull fysioterapi de første 5 mnd. - så nå er det "hardkjør" for å få kneet i full funksjon igjen.
Ser at det er noen tips for Phuket her, men kanskje ikke noe som passer helt for meg. Nr. 1 er stort og fint svømmebasseng (ev. flere) - helst også dypt, både til å gjøre øvelser for kneet men også for å svømme X antall lengder. Kneet er ganske "knirkete" og jeg halter en fremdeles, så strandlokasjon og treningsrom er også viktig. Samtidig vil jeg gjerne ha kort vei til litt "lokalt folkeliv" (hva nå enn det betyr i HKT)...
Budsjett er ca. ca. NOK 1.000,- pr. natt inkl. frokost - minimum 4* / gjerne 5*. Rimeligere hotell er bare bonus. Skal bo 8 netter og ser vel for meg at Karon eller Kata er det mest aktuelle (tror jeg da) - Patong blir vel fort litt vel slitsomt?
Har fått tips om Thavorn Palm Beach Resort, litt "gamle" rom men visstnok flotte bassengområder. Noen med personlig erfaring derifra?
Tar gjerne også i mot råtips på apt htl i BKK - trenger 1 natt, har ank. 18:50 og avg. 09:00. Har sett på Novotel som vel er det nærmeste, men er det noe annet billigere som også ligger nærme terminalen som dere kan anbefale? Gjerne et htl som ev. tilbyr apt/htl/apt transfer.
Takknemlig for hjelp her gutter og jenter - det er en "jungel" der ute
Camilla