Hotell i Gøteborg!

wf145

at your service!
Hotell i Gøteborg!

Skal på tur til Gøteborg i juni, nokon som har eit hotell å anbefale? Helst i gangavstand til det meste..:)

Replying to Topic 'Hotell i Gøteborg!'

Clarion Collection Hotel Odin - like ved jernbanestasjonen og innen gåavstand til alt... Bodde der i helgen - helt nytt designhotel fra Stordalen & Co....:up:

Flere Hotell i Gøteborg som kan anbefales:

Scandic Europa. Ligger meget sentralt i tilknytning til køpesenteret "Norrstan". Bra standard har stadig vekk gode kamapanjetilbud.

"First Hotell G" er et annet hotell som kan anbefales. Ligger på Sentralstasjonen.
Et moderne hotell med fine rom og god restaurant.

:hi2

Anbefaler absolutt Elite Plaza hotel i Gøteborg!!!

Verdt ett besøk

http://www.elite.se/

Enig med LN-JMP.
Elite Plaza er et trivelig bekjentskap. Frokosten holder høy klasse!

Dersom man er på jakt etter et billig alternativ, kan det være verdt å forsøke et av SPAR hotellene. Nylig renovert og sympatiske priser.

Selv vil jeg gjerne anbefale Radisson SAS ved jernbanestasjonen.Het Sheraton før.Kanskje det beste hotellet vi bor på i Skandinavia.Bodde rettere sagt:A340 flyr ikke på GOT.

Hvis du liker biler og motorvei vil eg anbefale Scandic Backadal. Bodde der i natt! Minus for manglende bacon til eggerøren og støyende trafikk.

Jeg anbefaler Hotel Lorensberg, ett hotell vi bruker fast hvert år vi er der.
Ligger sentralt i sentrum like ved Skandinavium og Liseberg.
Bra pris og nydelig frokost.

http://www.hotel-lorensberg.se/

Airbus 330.:)

Hvis størrelse er viktig - igjen så anbefales Odin - hvor de minste rommene fortsatt er dobbelt så store som andre hotelrom i Gøteborg. Hotellet var egentlig tenkt bygd som leiligheter... Stor kveldsbuffet er inkludert i tillegg til frokost.

Back