Om vi skal stole på TripAdvisor, så er du inne på noe!Hotel føroyar
Jeg bodde på Hotel Vagar for snart to år siden. Det er foråpentligvis ikke Færøenes beste hotell, men det var steike billig og lå praktisk til 2 minutters kjøretur fra flyplassen. Man kunne atpåtil bedrevet flyspotting fra restauranten hvis man hadde slike ønsker - men det høres ikke ut som om morsan har slike lyster.
Jeg kjenner ikke til noe jeg vil kalle luksushotell på Færøyene. Hotel Føroyar er antagelig det beste, men det lukter konferansehotell lang vei og ser ut som et 2/3-stjerners hotell. De ligger så langt utanfor sentrum at ikke engang jeg ville funnet på å gå derifra ned til sentrum. Skal man på utflukter rundtom på øya sparer man litt tid på å bo så langt langt ut ved hovedveien ut av byen.
Selv bodde jeg på Hotel Tórshavn som har den beste beliggenheten og fungerte greit, men standard var ikke mye å skryte av.
Jeg gjorde research og valgte bort det hotellet, men var likevel innom der en tur.Merkelig å skulle uttale seg så bastant uten at du selv å ha bodd på Hotel Føroyar.
Om dere skal bo der ute på landet og ønsker se mere enn sauene rundt hotellet så må dere nesten leie bil.Tack för feedback. Det blev Hotel Føroyar och rapport kommer.
Om dere skal bo der ute på landet og ønsker se mere enn sauene rundt hotellet så må dere nesten leie bil.
Selvsagt er det teknisk mulig å gå en time hver vei for å komme til nærmeste by, men det er vel ikke akkurat noe som passer de fleste.Skjønner ikke hvorfor du farer med sånt tull, det er problemløst å gå til/fra byen fra hotellet.
Springe mener du vel? 51 minutter sier Google at det tar. Tiden du angir var det jeg brukte for å komme meg opp til Miklagardur som ikke engang er halvveis.Det tar 10 minutter å gå ned, 20min å gå opp.
Det må være første gang jeg ser Robertaas henvise til leiebil, så da er jeg jammen villig til å tenke at det er noe i det..!Skjønner ikke hvorfor du farer med sånt tull, det er problemløst å gå til/fra byen fra hotellet. Selvsagt ikke i drita tilstand, men sjeldent man drar til Færøyene for å bli drita. Yess sir i bob.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.