• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hotel Corporate Rates: Erfaringer?

Robbiedeluxe

ScanFlyer Silver
Gjennom både bekjente og FlyerTalk, har jeg de siste årene "tilfeldigvis" opparbeidet meg en OK liste over Corporate Rates hos IC, Hyatt, Hilton og SPG. Heldigvis jobber jeg i et selskap som inngår i en stor britisk bank, så bruker som regel våre egne koder – men nå som jeg planlegger ferieoppholdet mitt på Koh Samui ser jeg jo at det er mye å hente gjennom å bruke andre corporate rates. Rabattene gir ofte en pris som er like lav som ved forhåndsbetaling, men de inkluderer gjerne internett, har mer fleksibiltet etc.

Jeg har personlig aldri blitt spurt om å oppgi dokumentasjon når jeg sjekker inn, men er klar over at de kan gjøre dette. Har noen av dere erfaringer med dette? :)

Har vel samme erfaring som deg. Aldri hatt problemer med corporatekoder, og er vel først og fremst ved bruk av diverse F&F og ansatte rabatter det er risiko for å gå på en smell.

Gjorde selv det hos Hertz en gang hvor jeg ble virkelig måtte ro/betale meg ut....

Back