Høstens EuroBonus tilbud

JohnRR

ScanFlyer Blue
Høstens EuroBonus tilbud

Da er det bare to dager til sommertilbudet med poengrabatt er over for denne gang.

Noen som har en formening om hvike reisemål som kan forventes å bli lagt ut med poengrabatt i høst?

Re: Høstens EuroBonus tilbud

Det blir vel de vanlige. London, Paris, Amsterdam osv, men kun med 20% rabatt. Det er i hvert fall mitt tips.

Syntes SAS er kjiipe om dagen.... Dårlige Eurobonus tilbud og lenge siden vi har sett en point booster eller double your points kampanje.

Syntes SAS er kjiipe om dagen.... Dårlige Eurobonus tilbud og lenge siden vi har sett en point booster eller double your points kampanje.

Point Booster var vel i februar/mars eller noe, deretter den vanlige halve prisen innenlands, så det er vel ikke så alt for ille. Men jeg er enig i at tilbudene og kampanjene det siste året ikke har vært til å hoppe i taket av.

I "resultat"-emailen fra vårens points booster sa de vel at vi var velkommen tilbake til en ny kampanje til høsten? Ellers er vel load'en så høy for tiden at det ikke er nødvendig med så mye bonussete-kampanjer.

Det er vel typisk!
Når etterspøreselen/ loadfaktoren er høy, blir det dårlig med bonustilbud!
Dessverre!

BF:cool2

Jeg venter på tilbud med doble grunnpoeng/evt. dobbelt opp med poeng som teller for å få status. Så får man evt bære over med at poengene ikke kan brukes til reiser. Jeg har nemlig tenkt å kvitte meg med basic-status...:D

EuroBonus bargains makes your points go further!

Var innbydendes overskrift , men resta stod ikke til forventningene.
Så for meg en skikkelig sånn regn salg med 50% eller noe;)

Hvorfor er bonusreiser så mye billigere ifra CPH?

Fordi man også tjener mindre bonuspoeng på reiser derfra ;)

SAS har delt Scandinavia i to soner: Danmark og Norge/Sverige, og passer således inn når man ser på avstanden. Så mens det koster færre poeng fra Danamrk, så opptjener man samtidig færre poeng på samme flighten, slik at det går opp i opp

20% tilbud er jo dårligere enn 50%, men det er jo allikevel mer enn hva de fleste bonusprogrammer tilbyr. De fleste har ingen slike "faste" tilbud.

Personlig synes jeg EB har blitt mye bedre de siste par årene. Trumf, AmEx 2-4-1, EB-points på masse butikker også videre. Er sjelden store problemer å få brukt dem heller, med unntak av Biz billetter for flere pers til NRT og BKK.

Men om dette tilbudet til f.eks Milano er særlig effektivt vet jeg ikke. Det er ikke nok til å få meg til å kaste meg rundt, om jeg ikke i utgangspunktet hadde tenkt meg på tur dit. Det blir fremdeles en del poeng.

Back