Høstens beste trip report

Re: Høstens beste trip report

Da blir det et spørsmål her om hva som definerer at rapport er en bra rapport. Er det antall kommentarer og tilbakemeldinger på rapporten som har noe å si? Er det antall ord? Er det kvaliteten på bildene som teller? Vanskelig å vite. Dersom det bare er "high-end" rapportene som kan nomineres synes jeg det blir litt kjedelig.

Hva er en high end rapport da? Hva som ellers gjør en TR til den beste - er det helt opp til deg å avgjøre :) Kan jo være hva som helst, x faktor eller humor eller hva det nå måtte være that gets you off :)

Hva er en high end rapport da? Hva som ellers gjør en TR til den beste - er det helt opp til deg å avgjøre :) Kan jo være hva som helst, x faktor eller humor eller hva det nå måtte være that gets you off :)

Rapporter fra reiser på biz eller first class har dessverre en lei tendens til å havne høyt på popularitetslistene. Jeg har ikke lyst til at det skal være sånn. Hva med de enkle turene på økomomiklasse som gjerne ikke er så veldig eksotiske for noen mens for andre kan det være helt topp.

Det er jo fordi folk er noen nysgjerrigluser som søker og googler og ender opp med å lese om "det de drømmer om" / "ikke kan få" :p

Selv om en TR har mange reads betyr da ikke at den kommer til å vinne avstemninga? Gjorde de det sist? Husker ikke i farta... :)

Rapporter fra reiser på biz eller first class har dessverre en lei tendens til å havne høyt på popularitetslistene. Jeg har ikke lyst til at det skal være sånn. Hva med de enkle turene på økomomiklasse som gjerne ikke er så veldig eksotiske for noen mens for andre kan det være helt topp.

Da får du stemme ut fra dine preferanser, så gjør andre forum-medlemmer det samme.

At noe har "en lei tendens til å havne høyt på popularitetslistene" er pga mange stemmer, ikke noe annet.

Da er den største skandalen i foreningens historie avslørt. Jeg avsender straks en rapport til Økokrim, med kopi til Luftartstilsynet og Transparency International, samt Eva Joly, of course.

Send den raskt, da, så kan de som ønsker å bestikke organisatoren gjøre det i ro og mak i etterkant :lol:

Tid for avstemming, kanskje?

Ja, legges ut nå idag...beklager forsinkelsen med iblant tar ting tid

Hva med julens beste trip report? :)

Det blir ihvertfall en for vinterens beste ;)

Litt vanskelig valg, men valgte å være litt streng ang. Tidsfristen for levering denne gangen, men det kan jo være de for det kommer med i perioden for neste konkurranse ;)

Last edited:
Back