Høstens beste trip report

Someone

Moderator
Medlem
Høstens beste trip report

På samme måte som i sommer så kjører vi gang en ny konkuranse, denne gangen høstens beste trip report. Dere nominerer, og avhengig av antall nominasjoner håper juryen å kunne plukke ut den beste håndfullen dere så kan stemme på og avgjøre hvor premien havner

Kravene er for reiser tatt i høst, dvs etter sommerferien var over. Og innleveringsfristen en satt til 15. november

Så da er det bare å komme seg avsted, også sette i gang å skrive

Lykke til:fly

Last edited:
Re: Høstens beste trip report

Jeg kommer også til å stille med rapport. Avreise neste fredag.

Egennominasjon har jeg liten sans for. Jeg synes denne rapporten fortjener oppmerksomhet fordi den omfatter en norsk innenriksrute som opereres med både eksotisk selskap og flytype. Dessuten er den både ryddig og informativ - ikke kun en gjengivelse.

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=93607

Nominerer FlightDeck sin Polen rapport i dag ...:)

10 dager for sen, ja. Men om mulig vil jeg nominere min tur mellen BHR og KTM

Egennominasjon har jeg liten sans for. Jeg synes denne rapporten fortjener oppmerksomhet fordi den omfatter en norsk innenriksrute som opereres med både eksotisk selskap og flytype. Dessuten er den både ryddig og informativ - ikke kun en gjengivelse.

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=93607

FlightDeck said:
Denne rapporten fortjener absolutt å være med i konkurransen - informativ og velskrevet:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=94950

Kameraderiet er avslørt!

Last edited:

Juryen skal tenke lenge og vel over helgen, også legge ut avstemningen til uken ;)

Kameraderiet er avslørt!

Har da aldri lagt skjul på kameraderi, men jeg nominerte likevel FlightDeck helt uten at han visste det. Har like lite sans for avtalte nominasjoner som jeg har for egennominasjon ;)

Da er den største skandalen i foreningens historie avslørt. Jeg avsender straks en rapport til Økokrim, med kopi til Luftartstilsynet og Transparency International, samt Eva Joly, of course.

Det er vel ikke noe problem med egennominasjon vel?

Det er uansett ute til avstemning etterpå. Skulle man utelukket dette måtte det ha vært en egen jury som leste alle trio reports og deretter laget en liste over kvalifiserte rapporter vi kunne stemme over.

Så seriøse er vi da ikke? Hadde ikke folk nominert seg selv så hadde vi nå hatt omtrent 2 rapporter å stemme på.

Så fortsett å nominere rapportene deres folkens!

Det er uansett ute til avstemning etterpå. Skulle man utelukket dette måtte det ha vært en egen jury som leste alle trio reports og deretter laget en liste over kvalifiserte rapporter vi kunne stemme over.

Så seriøse er vi da ikke? Hadde ikke folk nominert seg selv så hadde vi nå hatt omtrent 2 rapporter å stemme på.

Så fortsett å nominere rapportene deres folkens!

Her kommer min egennominasjon. Etter turen rundt om i Europa jeg hadde i midten av oktober. http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=94242

Kravene er for reiser tatt i høst, dvs etter sommerferien var over. Og innleveringsfristen en satt til 15. november

Lykke til:fly

fristen har vel gått ut, men siden folk fortsetter å nominere synes jeg denne virkelig er høstens beste.

Nei, noe problem har jeg heller aldri hevdet at det er. Det er jo først og fremst en smakssak (og litt morsomt at folk nominerer seg selv før de har skrevet rapporten) ^_^

Nei, noe problem har jeg heller aldri hevdet at det er. Det er jo først og fremst en smakssak (og litt morsomt at folk nominerer seg selv før de har skrevet rapporten) ^_^

Om det frister å stemme på de egen-nominerte er jo helt en annen sak :drink
Hvis ingen andre enn skribenten finner rapporten verdig nominasjon, så er det kanskje et tegn på at den ikke når helt opp.

Back