Høst på OSL

Re: Høst på OSL

En kanon-presentasjon! Har så til de grader sansen for dem som tør å være anderledes, på en positiv måte:-) . Bildene er flotte teknisk, og noen bilder i motlys er bedre enn ingen bilder i motlys... Samtidig så nyter jeg kreativ komposisjon - og cropping (der ser du Rimestad - jeg har intet imot cropping og skarpe bilder...)

Hei å hå

H

Re: Høst på OSL

der hvor Putzmeister står, er det på innsiden av flyplassen eller offentligt område ??
På det siste bildet står Putzmeister på offentlig område, dvs utenfor flyplassgjerdet (i nærheten av Flishaugen).

En kanon-presentasjon! Har så til de grader sansen for dem som tør å være anderledes, på en positiv måte:-) . Bildene er flotte teknisk, og noen bilder i motlys er bedre enn ingen bilder i motlys... Samtidig så nyter jeg kreativ komposisjon - og cropping (der ser du Rimestad - jeg har intet imot cropping og skarpe bilder...)
Takk for det, Harald.
Har som mål alltid å eksperimentere og forsøke nye nytt, men ikke alltid at ens kreative evner stiller opp og aktivt deltar :cry::D
Skulle jeg da være så overmodig å legge ut bilder med redusert kreativt innhold, håper jeg at noen uansett sier fra om at jeg dessverre er på bærtur :p

Takker forøvrig for alle kommentarer:)

Back