Hoppe av flighten etter boarding

Kofferten min reiser stadig vekk alene. Kommer gjerne dinglende etter, etter alt fort kort connection.
Ja, det skjer, og er lov. Det er en situasjon du normalt ikke kan påvirke i noen særlig grad.

Opplevde nylig på en SWISS flight CPH-ZRH at personen foran meg valgte å gå av flyet rett før dørene skulle lukkes. Vi var ca 15 min forsinket, så jeg lurer på om dette var det som gjorde at denne personen ikke lenger ville til ZRH. Hattehyllene i det området personen satt ble åpnet og vi som satt i området måtte peke ut bagasjen vår. Heldigvis hadde ikke denne personen innsjekket bagasje eller lagt noe farlig i hattehyllene.

Nei, det er jo som regel ikke det. Men det er jo litt viktig for signaleffektens skyld at det sjekkes. Hvis ikke er det større sjanse for at det blir utnyttet.

Måtte av en flight akkurat i det døren skulle lukkes. CC hadde ikke noen videre problem med det, men GH var mildt sagt lite blid pga innsjekket bagasje. Truet med å fakturere flere laken per minutt flyet ble forsinket. Maskinen var forsent innkommende da jeg gikk av, men landet på destinasjon kun 5 min etter oppsatt rutetid. Pluss at øvrige avganger for maskinen den dagen gikk på tid. GH ringte forøvrig sjefen for avdelingen min for å kjefte også...

Måtte av en flight akkurat i det døren skulle lukkes. CC hadde ikke noen videre problem med det, men GH var mildt sagt lite blid pga innsjekket bagasje. Truet med å fakturere flere laken per minutt flyet ble forsinket. Maskinen var forsent innkommende da jeg gikk av, men landet på destinasjon kun 5 min etter oppsatt rutetid. Pluss at øvrige avganger for maskinen den dagen gikk på tid. GH ringte forøvrig sjefen for avdelingen min for å kjefte også...

Sjefen din på jobben altså?

Back