• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hoooray, god tirsdag.

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Nattvakt en av tre er straks over. Litt kaffeslurping og pålogging av påtroppende så er`n klar for ÆÆÆÆÆÆ SÆKS.

Fruentimmeren lurte meg til å kjøpe en parfyme til henne på OSL. Kom på den nette sum av 827,- :drunk: Nå skal jeg ikke høre et pip fra henne om at jeg bruker endel tid på manneting!!

Ellers håper jeg på en karaokefri dag hjemme.

Ha en aldeles flottesen dag.

God tirsdag fra Forus. Man fikk nå stavret seg opp i morges også. Og man er godt i gang med dagens første kaffekopp. Satser på dagen i dag blir litt roligere enn i går. Have a nice day.

20 dager igjen til sommerens store ferieeventyr starter.

God morgen fra Oslo, her har man allerede gått over fakturaene som kom inn igår og neste gjørmål står på tapetet.

Grillings inklusive champis og jordbær venter hos opphavet ikveld som feirer et ganske stort tall. Tror det er bryllupsdag eller no.., jeg har hvertfall med meg noe flytende!

Ha en fin dag.

Gudd maurning fra Trondheim
Her sitter man på jobb og teller dager til ferien starter....:) :)

Have a nais one...

God morgen… Full rulle og en rolig plan for kvelden. Gårsdagen endte opp med at mor ble med ut på en nydelig middag hvor en japansk, øldrikkende, velmassert okse måtte bøte med livet 

Vaeret er fremdeles unormalt kaldt saa det er virkelig ”syden stemming” i omraadet.

Nyt dagen.

God formiddag fra et solfylt TOS:
http://weather.cs.uit.no/

Satser på at man kommer seg av gårde mot ORK (Cork) før det meldte regnet skal komme. Sitter hjemme og blomstrer en time ekstra da LN-RRG har hatt teknisk på OSL og er litt over en time forsinket opp til TOS, og den da skal ned igjen som SK 4411. SK 805 13:15 til LHR henger i en syltynn tråd, heldigvis har jeg lagt inn et langt bakkestopp på LHR før EI 723 skal ta meg til ORK 18:15, så da burde det gå bra med SK 809 15:05 også med bare håndbagasje, selv om det er skifte fra T3 til T1.

Hjem igjen via BRU på fredag, og så er det ned til BCN neste torsdag for et familiecruise med Serenade of the Seas på Middelhavets blå bølger.

Last edited:
Hmmm, ser nå at det ser ut som om alle direkteflyene til London med SAS er fulle idag, så det kan jo bli en utfordring å komme seg tidsnok til EI flighten, men det går en senere også selv om den ikke er fremme før 23:30.

Fruentimmeren lurte meg til å kjøpe en parfyme til henne på OSL. Kom på den nette sum av 827,- :drunk: Nå skal jeg ikke høre et pip fra henne om at jeg bruker endel tid på manneting!!

Hi hi hi, har dy røket på "La Praire-smellen"?

God morgen fra Lillestrøm. Litt hjemmekontoraktig her idag. Tror jeg. Vi får se utover om det fortsetter på samme vis.

En strålende dag ønskes

Happy tirsdag herfra. Her regner det. Rakk også transportmiddelet med litt mer stress en jeg følte for, da hotellet ikke åpnet frokosten før 07.00. Makan.

Nå er man forsinket fordi transportselskapet har en annen forsinkelse, og man må vente på noen som skulle connectet. Jeg har det veldig lite travelt så jeg stresser ikke.

Ha en god en :)

UUUUUUUUUUUUUUUUUURKKKK fra Fjellhamar

Her har man dratt seg på kontoret igjen. Etter at man ramlet i seng 0420 i natt. Ble en fryktelig lang jobb dag i går. Og jaggu gjør man det om igjen i dag....

Satser på at man er hjemme før midnatt....

1 uke til avreise varmere strøk :)

S

God morgen fra Stavanger.

Ferie, det skal vel i utgangspunktet være avslapning, men må si at jeg begynner å merke det i rygg og nakke å stå skvist opp under taket og jobbe :rolleyes: Men heldigvis er den biten unnagjort... For nå.... Men men, andre ting står på agendaen, så det er bare å gyve på! :)

Ha en fin en forumister :)

Kun 2 dager igjen til ferie!!

Torsdag ettermiddag går turen igjen over dammen, NY, Bahamas og Florida i 3 uker...

Og siden skyene henger lavt over Skaun går det vel en liten faen i meg som håper de blir hengende helt til fereie er over... nuvel... :)

Ha en fin tirsdag, i dag blir det Martna-besøk i Trondheim og masse lommetjuver og juggel.. :)

Kim

Good morning. Akkurat kommet med ferga over fra Bellagio. Neste stop er San Marino, så blir ukens "kjøredag". Så får dundre nedover Autostradaen....i den grad man kan dundre avgårde i en Fiat Bravo :p Ha en fin fin dag.....med eller uten flybestillinger :D

God "morgen" :D

Flott dag så langt med gode nyheter SAS, og bestillingen av nye fly. Gjør ikke så mye at det regner kratig ute, og at Ducatien ikke blir kjørt i dag når 359 blir ryggraden i SAS sin nye LH flåte :-)

God dag fra Gamle Oslo. Grei transport med DYs 737-300 i går, for den hadde jo nye seter og var på rute, i motsetning til konkurrenten, som ikke var landet på AES når vi tok av, og rutetiden var den samme..

... todagers Oslo-ferie uten noe på agendaen. Så da blir det et par øl ute, ikke så langt Vest for Akerselva. Starter med en Paulaner om en halvtime, det høver vel bra?

God tirsdag og hurra for Airbus og SAS!

God formiddag fra Chicago. Varmt, men regn her i dag.

Ble en OK tur over atlanteren i United Global First i går, men maten var tilnærmet uspiselig. Men setet var flatt og kabinen hadde fin sovetemperatur så da gikk man heller i koma.

Sliten etter mye hopping de siste 3 ukene så jeg sovna faktisk av mellom 2. og 3. periode under Stanley Cup finalen og misset at Chicago kunste Bruins i 3. perioden og ble mester! FOR ett playoff de var!

Ikke noe hopping før på fredag, skal bli godt å stabilisere klokka, en fin uke ønskes også deg

Ååååååååhhhhh.... Jeg vil ha feeeerieeeee. Nåååååååååå

VRÆÆÆÆL

(beklager off topic. Red anm.)

3 arbeidsdager gjenstår før man tar en (i følge meg selv) velfortjent ferie :)

Først tilbake til jobb i midten av august og da kun i 50% pga pappaperm. Blir vel 100% jobbmengde på 50% av tiden... :rolleyes:

Ha en fin aften!

Back