• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Homse-love in the air - Hva skjedde?

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
I går var vel dagen hvor dette homseparet skulle gifte seg på et SAS fly på vei til NewYork.

Har kikket litt på reiselivseksjonene til de store avisene og noen andre reiselivssider på nettet uten å finne det omtalt i det hele tatt.

Ble dette bare en flopp? Trodde SAS skulle få en masse PR av dette stuntet?
Noen andre som har funnet linker som omtaler happeningen?

BF:fly

Kanskje kjærligheten tok slutt før bryllupet?
Homser er vel ikke de som er kjent for å ha de mest langvarige forholdene :rolleyes:

Og SAS er da flinke til å oppdatere facebook-statusen sin ihvertfall. Medieoppmerksomhet har det kanskje ikke vært i helt samme grad som det var rundt selve konkurransen?

Det amerikanske paret er bekjente, og de kom seg ihvertfall til NYC i forigårs - så regner med de har kommet seg avgårde mot Skandinavia.

Ifølge bloggen kommer det blant annet et innslag på BBC World News om ikke lenge.

Kanskje kjærligheten tok slutt før bryllupet?
Homser er vel ikke de som er kjent for å ha de mest langvarige forholdene :rolleyes:

Fordommer fordummer, er det noe som heter...

De ble behørig gifte i lufta over Borlänge i går. SAS rapporterte live på Fjesbok, med beskrivelser av bryllupsmenyen og det hele (uten plast, så vidt jeg kunne se)

Det var kanskje ikke akkurat en "nyhet", så det kommer vel muligens en featureartikkel i ei eller anna avis etterhvert.

Tviler sterkt på at dette stuntet ga mye effekt. Gode gamle Janne Carlzon stilte seg også kritisk til SASs retning om dagen markedsføringsmessig.

Tviler sterkt på at dette stuntet ga mye effekt. Gode gamle Janne Carlzon stilte seg også kritisk til SASs retning om dagen markedsføringsmessig.

Det kan vi sagtens være og det kan jeg faktisk godt være enig i - bortset fra at faktum er det dette segment uden børn (homo eller ej) har et stort rådighedsbeløb. Men derfor behøver man jo ikke være fordomsfuld.

OK, det holder ... Det var en stor dag for de det gjaldt, SAS fikk god (noen steder) reklame og alle var glade ...

Så det var noen i kommentar-feltet som syntes dette var harry. Det er jeg enig i. Jeg syntes det hele virket litt "over the top", og at det viktigste var å få tilfresstilt sin egen pr-kåthet.
Men det var sikkert gøy for dem og gjestene.

Back