Hjemmesiden til SASBraathens

raider66

ScanFlyer Rusty
Medlem
Er det noen som har klart å logge seg på www.sasbraathens.no i dag? Jeg prøver å sjekke inn, men siden har ikke vært tilgjengelig i dag:cry:

Jeg kom ikke inn i går kveld. Da gikk jeg inn på den danske hjemmesiden istedet.

Jeg var noe overrasket over å se at i tillegg til happy/economy prisene hadde de et lavere prisnivå også som de kaller for snowflake. Hvorfor har ikke SAS i Norge det?

BF:o

Originally posted by Bizflyer

Jeg var noe overrasket over å se at i tillegg til happy/economy prisene hadde de et lavere prisnivå også som de kaller for snowflake. Hvorfor har ikke SAS i Norge det?

Det er jo tatt opp før. Og de billigste prisklassene til SAS Braathens tilsvarer det de kaller snowflake.

Originally posted by Bizflyer

Jeg kom ikke inn i går kveld. Da gikk jeg inn på den danske hjemmesiden istedet.

BF:o

Snowflake er bare navnet på de billigste prisene - SKBU har det samme, de bare trenger ikke et latterlig navn på dem!

De billigste billettprisene er jo ikke noe for Bizflyver, så ikke rart han ikke har fått det med seg :old

Originally posted by CK
Originally posted by Bizflyer Jeg kom ikke inn i går kveld. Da gikk jeg inn på den danske hjemmesiden istedet. Jeg var noe overrasket over å se at i tillegg til happy/economy prisene hadde de et lavere prisnivå også som de kaller for snowflake. Hvorfor har ikke SAS i Norge det? BF:o
Snowflake er bare navnet på de billigste prisene - SKBU har det samme, de bare trenger ikke et latterlig navn på dem!

Nei, for SAS Braathens har jo et fullstendig latterlig navn selv, sett i forhold til SAS eget merkenavn. Så da blir det bare enda mer forvirring om man skulle introdusert ytterligere et latterlig navn.

Hørt på Heathrow: "AFXXX, cleared taxi, follow the Scandinavian Airlines in the funny colours to holding position" (Gammelt Braathensfly på LHR)

Nå er det problemer igjen:( Får opp hjemmesiden, men det er ikke mulig å sjekke inn online. Synes det har vært mye trøbbel og problemer med denne tjenesten i det siste. Kanskje det er oppgraderinger som har forårsaket uforutsette problemer eller problemer med overgangen til vinterrutene (selv om jeg ikke forstår at dette skulle representere noen problemer). Prøver å ikke være negativ, men synes det er dumt at jeg ikke kan benytte en tjeneste det reklameres med og som for meg til tider er meget praktisk.

Synes fortsatt snowflake navnet er av de bedre...og langt bedre enn det norske SAS Braathens...:old

Back