The Ticketor
ScanFlyer Dusty
Man er heldig som kan få adgang til de fleste av sine egne PNRer...
Flott, men det skulle ikke være nødvendig med 4 tlf. Da har jeg hatt flaks, bare en.. Også har jeg endret mange ganger domestic flighter til tider jeg synes er bedre..Alltid rett iboks...Men det har sikkert med status å gjøre...
Stakkar...
Det skulle aldri ha tatt så lang tid, men godt at det ordnet seg til slutt.
Jeg måtte også bytte litt her og der en gang, men den gang var det ekte United Airlines, og da tok de vare på oss 1K medlemmer. Ble fikset på 1-2-3.
God tur og håper det blir topp!
Hilsener fra Friedrichshafen!
Er det noen av dere som har erfaring med kort transfer fra INTL. til Domestic på EWR?-
Har 1 time og 26min fra Intl. lander til Domestic går, rekker jeg i det hele tatt det?
Det kan gå, men avhenger av når BRU kommer inn. I rute kan det bli tight avhengig av immigration. Vi er igjennom dette 4-5 ganger i året.
Du kommer med 772 og sitter framme i bussen .. Løp for livet før alle andre kommer, kan spare lett en 30 min til en time... Vi gjør det hver gang med 752...
Igjennom, plukk opp bagasjen , rush til toll med utfylt skjema. Like utenfor til venstre, lever bagasjen til videreforsendelse. Gå ut så venstre . Opp to rulletrapper til security. Antar du har priority i C . Så inn og finn gaten videre.
Tavla med gate er rett utenfor security...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.