• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hjelp til bacheloroppgave

Re: Hjelp til bachelor oppgave

Sånn, gjennomført herfra.

Bare et par kommentarer til verdiene dere opererer med i surveyen; jeg synes dette er noe uklart, særlig kan "middels tilfreds" og "likegyldig" tolkes likt, men "likegyldig" kan også være en slags "vet-ikke-verdi" - vær obs på det.

Jeg synes også at rekkefølgen "viktig - ganske viktig - veldig viktig" ikke er uproblematisk, tenk på det ved analyse. Jeg skjønner jo graderingen her, men hvis dere ser på ordbruken, kan den legge til rette for mistolkning av viktighetsgrad.

Ellers synes jeg det var en fin undersøkelse med relevante spørsmål, selv om jeg ikke flyr enten fritid eller jobb. Jeg flyr selvsagt i begge ærend :-)

Lykke til med spennende oppgave!

Enig med siste taler. En poengskala med tall (10=eksepsjonelt - 0 =rævva) vil være mye klarere og gi mindre rom for feiltolkinger..

Et par oppfølgingsspørsmål, som f.eks. om de som ikke bruker EuroBonus bruker andre programmer eller er likegyldige til konseptet kunne kanskje også vært på plass.

Done.

Støtter meg til de to talerne før meg da jeg selv fikk en del trekk for dette. Dog reddes dette inn med litt selvkritikk i konklusjonen. :-)

Done.

Flott survey. Mye bedre enn SAS egne. Lykke til med oppgaven. Men som de sier, vi reiser jo både i jobb og privat :)

Takk for gode tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk.
Vi trenger enda noen svar, så hadde vært supert om noen flere hadde anledning.

På forhånd, takk.

Da har jeg gjennomført undersøkelsen deres :-)
Mye bra her, men spørsmål om kjønn og yrke bør komme til slutt. Ellers risikerer du "priming-effekt" - altså at man lar seg påvirke av kjønnet ditt/yrket ditt gjennom spørreundersøkelsen.
Lykke til!

Back