Hjelp/råd/diskusjon rundt flypriser/-ruter/-tider/reiser (2024->)

viking01

ScanFlyer Blue
Hjelp/råd/diskusjon rundt flypriser/-ruter/-tider/reiser (2024->)

Heisann. Kommer til å gjenta suksessen (ikke økonomisk) fra i fjor sommer og ta med bedre halvdel og tenåringene på ny roadtrip i USA. I år er planen:

OSL-NYC
3-4 dager i NYC

NYC-PHX
Eventuelt 1 natt i Phoenix og så ta ut en Suburban og kjøre nordre eller søndre rute til Houston TX.

IAH-OSL (eventuelt via NYC el CPH)

Så til råd/spørsmål:

1. Har snaut 300K poeng og MC flypremium (plus for go i verden). Har veldig lyst til å fly pluss bort til USA og biz tilbake. Hva er den "billigste" måten å få til dette? Skjønner at det er (bortimot) umulig å få 4 bonusbilletter en vei. Er beste håp å kjøpe pluss begge veier og håpe på bud på oppgradering? Hva hadde deres strategi vært?

2. Noen som har tips til bra hoteller/overnattingssteder i Phoenix og en route til Houston? Og også i Houston?

Stjal overskriften fra tråd i 2023, tenkte at dette kunne være en grei tråd også i 2024

Re: Hjelp/råd/diskusjon rundt flypriser/-ruter/-tider/reiser (2024)

Thai økonomi seter VS Finnair Premium seter?

Hei dere,
Siden TG har lagt ut billetter fra Oslo så har jeg allerede begynt å titte på muligheter og priser for tur til Phuket i november. Finner TG OSLBKKHKT t/r i økonomi til litt under 9 lapper med fin ruting, synes det er en bra pris i disse dager. TG tar heller ikke gebyr for å reservere standard økonomi seter.

MEN – har også funnet AY OSLHELHKT t/r Premium economy til litt under 15 lapper, noe som også frister. Setereservasjon koster ca. kr. 700,- pr. leg om jeg husker rett, så tenkte ev. å droppe det.

Har noen fløyet premium med AY i det siste og kan si noe om produktet? Er det verdt 6 lapper ekstra?

Takknemlig for alle innspill - vet dog at «alle» her inne egentlig liker å sitte foran i bussen 😉

Hilsen Camilla

Hvilken skal jeg bruke

Er i Canada og skal kjøpe billetter til Hawai, hvilken av disse skal jeg bruke.
660206e36f6770a7be10de5ca8c391f2.jpg

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Re: Hvilken skal jeg bruke

Er det ingen mulighet for Passport som valg, regner ikke med at du har Visum til USA. Ser ut som en side som er for Kanadiske Statsborgere, tror du kan “Skip this section”

Last edited:
Re: Hvilken skal jeg bruke

Er det ingen mulighet for Passport som valg, regner ikke med at du har Visum til USA. Ser ut som en side som er for Kanadiske Statsborgere, tror du kan “Skip this section”

Takk, det funket bra

Back