Hjelp ønskes:)

Lowandslow

ScanFlyer Blue
Hjelp ønskes:)

Søkt viden runt etter følgende modeller: BAe ATP, C680 Sovereign og B200, men finner egentlig ingen gode modeller til en rimelig pris.
Noen som har noen tips om hvor jeg kan finne noe slikt?

Re: Hjelp ønskes:)

Hei. Viss du følger med på ebay dukker helt sikkert modellene fram . Det er vertfall der jeg kjøper mine og det fungerer bra , bare du har tolmodigheten så kommer det du leter etter skall du se. :D

Søkt viden runt etter følgende modeller: BAe ATP, C680 Sovereign og B200, men finner egentlig ingen gode modeller til en rimelig pris.
Noen som har noen tips om hvor jeg kan finne noe slikt?

Søk på Wings900.com, der kan du se om de er til salgs;)

Litt usikker, funnet noen ok på ebay. Men virker som det finnes mye dårlige modeller der ute:) Ligger endel smådårlige tremodeller der, men usikker hvilken skal de er i. Egentlig ikke så viktig hva slags skala det er i, bare de ikke er altfor store:)

Styr unna tremodellene!!! Det er bortkasta penger. Da kan du heller spikke deg et selv. Snakker av erfaring. Men brant godt i peisen gjorde det.

finnes ingen virkelig gode modeller i noen skala av de der egentlig men man får halvgode plastmodeller

Styr unna tremodellene!!! Det er bortkasta penger. Da kan du heller spikke deg et selv. Snakker av erfaring. Men brant godt i peisen gjorde det.

Tja, jeg har en ytterst korrekt Vickers Viscount som kom fra Fillipinene. Det kommer nok an på leverandøren der også. Det er mye feil på plast- og metallmodeller også - og de siste brenner dårlig :colgate:

Back