Hjelp med retroregistrering hos EB

Mjolnir

ScanFlyer Gold
Sitter her og prøver å etterregistrere poeng for en OZ-flight i påsken i onlineskjemaet på sas.no. Når jeg trykker neste får jeg opp følgende:

Informasjonen i billetten stemmer ikke overens med din registrering. Vennligst benytt det manuelle skjemaet.

Er det mulig jeg gjør noe feil her?

Sitter her og prøver å etterregistrere poeng for en OZ-flight i påsken i onlineskjemaet på sas.no. Når jeg trykker neste får jeg opp følgende:

Er det mulig jeg gjør noe feil her?
Får alltid den meldingen når jeg prøver webskjema, så er nok bare SAS IT som leverer sitt sedvanlige kvalitetsprodukt.

velkommen i retro-klubben.. Da må du over på det amnuelle skjema, jeg sendte inn mine skjema for 8 uker siden. Det har enda ikke kommet inn....

som et apropos; når det mangler Club Carlson poeng sender jeg en mail, så get det max 24 timer så er alt ordnet opp...

Det manuelle skjemaet er også bingo. Ifb. med pointboosteren nå sist sende jeg e-post til gull-e-post-adressen og da var retrogregistreringen min gjort på et døgn. Så dersom dere er EBG anbefaler jeg en e-post som alternativ til det manuelle skjemaet.

Vel, jeg hadde vært EBG hadde det ikke vært for disse poengene jeg mangler. Som BårdK mangler jeg flighter som inngår i PointBoosterkampanjen, rimelig irriterende. Det er nå gått over 8 uker, så bør vel ta en telefon til dem og høre om de kan få ordnet opp.

Vel, jeg hadde vært EBG hadde det ikke vært for disse poengene jeg mangler. Som BårdK mangler jeg flighter som inngår i PointBoosterkampanjen, rimelig irriterende. Det er nå gått over 8 uker, så bør vel ta en telefon til dem og høre om de kan få ordnet opp.

Prøv Facebook. Min erfaring at det er langt enklere å få fikset ting der enn både på telefon og gullmail

Back