Hjelp! Jeg skal til Thailand i fellesferien.

HMWK

ScanFlyer Gold
Jeg trenger hjelp til å finne billige billetter til Thailand. Vi kan ha flere mellomlandinger hvis dette gjør reisen billigere. Vi er 2 voksene og et barn under 2 år. Reiseperiode er 9. juli til 1 august eventuelt 26. juni til 18. juli. Eller kombinasjoner som utgjør ca 2-3 uker i den tidsperioden. Utgangspunkt er Torp/Oslo. Er det noen som kan hjelpe?

Har sjekket samme selv - og dere må regne minst 20K til BKK og 25K om dere skal videre, og da har ikke minsten eget sete engang.
Og hvem gidder å ha minsten på fanget i 10 timer?? Så rundt 30K så er dere i mål.

Om dere er av typen som synes charter er for dere........ så kan du sikkert finne noe der også.....

Jeg klarer meg bra på monkeyclass. Bruker heller de pengene jeg sparer til ferien!

Jeg trenger hjelp til å finne billige billetter til Thailand. Vi kan ha flere mellomlandinger hvis dette gjør reisen billigere. Vi er 2 voksene og et barn under 2 år. Reiseperiode er 9. juli til 1 august eventuelt 26. juni til 18. juli. Eller kombinasjoner som utgjør ca 2-3 uker i den tidsperioden. Utgangspunkt er Torp/Oslo. Er det noen som kan hjelpe?

Har sett på noen datoer, og nedenfor følger noen forslag. Jeg ha luket ut de lengste reisetidene. (Forutsetter at dere er litt fleksible mtp. dato):

* Fra 11. juli-2. aug kan dere reise med Turkish for 16 856 NOK. Reisen bestilles på travelpartner.no. Evt. med Lufthansa for 16 733 NOK på wideroe.no.

* Fra 26. jun-18. juli med Austrian for 15 022 NOK. Bestilles på gotogate.no

Prisene er fra OSL.

Bizflyer said:
SAS har billetter i Biz til ca 16 laken! Dere skal vel reise med stil??

BF
Ja, vi har fått med oss at du reiser biz...

Last edited:
Oh, my mistake. Hjelper så lite når man skal til Bangkok! Prisene er omtrent like som rutefly!

Emirates kunne tilby meg Frankfurt-Bangkok for knappe 4200 med avreise i starten av mai da jeg sjekket sist helg. Så det trenger slettes ikke bli så galt totalt sett. Oslo-Frankfurt har jeg ikke sjekket hva koster.

Back