Hittegods på OSL

gustavf

Moderator
Medlem
Hittegods på OSL

Jeg glemte igjen en pose med sjokolade på et Norwegian-fly i dag. I følge Rfly så havner denne på hittegods.

Noen som vet hvor lenge den oppbevares der? Og dersom det ikke er lenge nok til at jeg er i nærheta før den kastes, noen som vil hente den og spise opp noe plomme i madeira for meg?

Re: Hittegods på OSL

Fra min fetter som jobber der;

Vi oppbevarer ting i en måned på OSL, deretter blir alt sendt til et midlertidig lager. Til slutt ender alt hos politiet og evt. destrueres.

Men hvis noen ringer oss og får bekreftet at vi har gjenstanden, og kunden ikke kan plukke den opp på en stund, har vi det liggende i tre måneder. Har ikke kunden kommet og hentet det innen da, blir det sendt videre.

Så med en kjapp telefon, har du tre måneder på deg..

Også må du vel betale en femtilapp eller der omkring for å få det ut......

...og kunden ikke kan plukke den opp på en stund, har vi det liggende i tre måneder. Har ikke kunden kommet og hentet...

Sprekt at folka på hittegods kaller de senile og mentale surregjøkene som legger igjen alskens skit overalt for "kunder"....

Det er viktig å glemme ting, slik at man bidrar til å opprettholde sysselsettingen i hittegodsindustrien. :lol:

Og vi på Jessheim nyter godt av resten av de sakene som ikke blir hentet for hittegods aksjonen til gamle lensmannen er veldig populær :-) Husker ikke frekvensen på auksjonene men tror det er 3 ganger i året hvor en av de er på Jessheimdagene i august... Bare det å se hva folk glemmer igjen på flyene/flyplassen er verdt oppmøte :-)

Back