Hittegods Bergen og andre Avinorplasser

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Noen som vet hvor jeg kan ringe angående en gjenglemt veske i gate 29. En time siden den ble glemt der.

Re: Hittegods BGO

Jepp, gå først til serviceskranken ved siden av 7 11. Har de ikke fått det inn der enda, gå til vaktsjefen i sikkerhetskontrollen. Veske og kort var levert der.

Re: Hittegods BGO

Noen som vet hvordan man kan få tak i noen hos hittegods til SAS Ground Handling på BGO? Det er bare oppgitt epost-adresse på avinor.no og den svarer de ikke på.

Takk for hjelp :)

Byttet håndbagasje - What to do?

Hei,

Jeg har klart å byttet carry-on trillekoffert med noen andre på flyet (ulempen med å ha Samsonite)... Kontaktet Norwegian, som sa jeg skulle kontakte flyplassen. Har sendt mail til Avinor (utenfor kontortid), men regner med det kan ta litt tid å få svar. Noen forslag til hvordan man skal gå frem?

Hei! Kanskje litt utenfor trådens overskrift, men jeg glemte iPaden min i stollommen på Sk205 i dag tidlig, Widerøe på KRS hadde ikke fått den igjen, regner med flyet har fortsatt rundt omkring i verden i løpet av dagen, hvor burde jeg begynne å lete? Flyet det er snakk om har reg LN-RPR så vidt jeg har kunnet finne ut?

Back