Hilsen fra domestic Thai lounge i Bangkok

gardkarlsen

ScanFlyer Silver
Hei alle sammen

Er nå på vei fra Bangkok til Phuket og siden det ikke kostet så mye med business billett i forhold til en vanlig billett, slo vi til med business. Det viste seg å være greit ettersom vi måtte endre på avreisetidspunkt. Nå er jeg på domestic loungen til Thai i Bangkok og dette var ganske kjipe greier. Det er ganske mange folk her og tragt om plassen, stolene som vi fikk så ganske myke ut men jeg tror aldri jeg har opplevd hardere stoler og ike minst...de serverer ikke iskald øl en gang :wow: Matutvalget er, som i international lounge, ganske kjedelig og begrenset. Men de har iallefall gratis WiFi :up: Jaja, jeg skal ikke syte for mye ;-) Det blir spennende å se hvordan flighten ned til Phuket blir. Det er bare snakk om ca 1 1/2 time og det ser ut som det blir med en 747 i andre etasje.

Du får ha god tur nedover, da har vi nok gått om hverandre, jeg kom nettopp inn fra Nairobi. Nå er det utsikt over elven fra 20. etasje i Hilton Millenium i en koselig liten suite her. :)

-A

Du får ha god tur nedover, da har vi nok gått om hverandre, jeg kom nettopp inn fra Nairobi. Nå er det utsikt over elven fra 20. etasje i Hilton Millenium i en koselig liten suite her. :)

-A

Er Paris hjemme??:lol:

BF:cool2

Hei alle sammen

Er nå på vei fra Bangkok til Phuket og siden det ikke kostet så mye med business billett i forhold til en vanlig billett, slo vi til med business. Det viste seg å være greit ettersom vi måtte endre på avreisetidspunkt. Nå er jeg på domestic loungen til Thai i Bangkok og dette var ganske kjipe greier. Det er ganske mange folk her og tragt om plassen, stolene som vi fikk så ganske myke ut men jeg tror aldri jeg har opplevd hardere stoler og ike minst...de serverer ikke iskald øl en gang :wow: Matutvalget er, som i international lounge, ganske kjedelig og begrenset. Men de har iallefall gratis WiFi :up: Jaja, jeg skal ikke syte for mye ;-) Det blir spennende å se hvordan flighten ned til Phuket blir. Det er bare snakk om ca 1 1/2 time og det ser ut som det blir med en 747 i andre etasje.
Hvordan var Thai 744 i annen etasje?
Forresten så hadde det vært gull med en status på Avista resort om du har tid; har ikke bestilt hotell selv ennå ;)

Ikke alkoholservering innenlands verken i lounge eller ombord hos TG, det er ikke noe nytt. Selvsagt er det tider hvor loungen er ganske full, men jeg har brukt den ganske mange ganger i BKK, og takke meg til både den og bizsetene framfor den servicen vi er vant til hjemme på innenlandsflighter.

Selv fikk jeg sete i 1. klasseseksjonen BKK-CNX med 747, er jo alltid hyggelig det :-)

Ellers helt enig i å spandere et par hundrelapper ekstra på biz innenlands i Thailand - loungetilgang, bizseter, full bonuspptjening og gleden av at besetningen holder igjen resten av folket når man skal ut er absolutt goder jeg setter pris på...

Ikke alkoholservering innenlands verken i lounge eller ombord hos TG, det er ikke noe nytt. Selvsagt er det tider hvor loungen er ganske full, men jeg har brukt den ganske mange ganger i BKK, og takke meg til både den og bizsetene framfor den servicen vi er vant til hjemme på innenlandsflighter.

Selv fikk jeg sete i 1. klasseseksjonen BKK-CNX med 747, er jo alltid hyggelig det :-)

Ellers helt enig i å spandere et par hundrelapper ekstra på biz innenlands i Thailand - loungetilgang, bizseter, full bonuspptjening og gleden av at besetningen holder igjen resten av folket når man skal ut er absolutt goder jeg setter pris på...

Synes loungen er helt grei, hverken mer eller mindre.
Biz innenlands er flott hvis du ikke har opplevd det før/ trenger 600 xtra EBpoeng/ får muligheten til å sitte i First-kabin, hvis ikke er det helt greit å bruke hundrelappene på noe annet :)

Last edited:
Flyturen til Phuket var helt grei den. Vi satt på rad 11 i andre etasje og flyturen varte kun 1 time. Det var servering av et varmt måltid underveis men som nevnt allerede var det ikke noe alkohol servering om bord heller. Er nå på Avista og jeg skal komme tilbake med bilder og info herfra :-)

Synes loungen er helt grei, hverken mer eller mindre.
Biz innenlands er flott hvis du ikke har opplevd det før/ trenger 600 xtra EBpoeng/ får muligheten til å sitte i First-kabin, hvis ikke er det helt greit å bruke hundrelappene på noe annet :)

Bestiller man billigste billett med Thai innenlands (V-klasse) er det ingen eurobonusopptjening i det hele tatt.

Jeg har faktisk litt sansen for domestic-loungen til TG på BKK, men stolene er jævlig harde ja.

Strålende video, hotellet ser veldig bra ut. Etter dine reviews går vel romprisen i taket ! :)

Flott hotellrom. Men det badekaret så litt lite ut. Beregnet for asiater? Fikk lyst på en tur til Thailand nå, pussig nok. Men men, så var det denne lutefisken da.

Men... altså. Det er ikke lutefisk her. Hva mer lurte du på? ;)

-A

Å? Nei, og det var da litt trasig, nå midt i sesongen. :D Men fersk fisk bakt i blader med chili, ingefær og koriander er ingen dårlig erstatning, kan jeg tenke meg. Da slipper man akevitten også. :stir

Men fint med litt info fra Thailand! Selv om jeg nok heller ville valgt Ko Samui fremfor Phuket, hvis ikke vi får veldig gode rapporter fra Gard om at Phuket er bedre.

Gard: Fikk du velge seter da du bestilte TG-billettene eller fikk du først mulighet til dette ved innsjekk? I følge signaturen min så har jeg bestilt noen billetter fra BKK-HKT og disse er også i biz. Men fikk ingen mulighet til å velge seter ved booking.

Back