Hilde reddet situasjonen...

LN-SSL

ScanFlyer Gold
Her kan du lese om saken

Det morsomste med hele greia, var denne journalistiske uttrykksmåten:

"- Det er vel ikke bare-bare å fikse en flymotor, sier Hilde.

Men det er det. Først kommer en gjeng ingeniører og lyser på motoren med lommelykt."

Hahahaha.....

Er vel enig med flere av de som har kommentert artikkelen, noen fare for liv var det vel neppe her, starter ikke motoren vet de vel det? En A3340 komemr seg vel forresten ikk i lufta med bare tre "motorer" heller? :p

Har ikke South African kjørt av rullebanen med en slik maskin, eller husker jeg feil...? Jeg synes nå det var bra at hun sa i fra.:smile2

Joda, Hilde gjorde nok det rette....
Det morsomme her var at det er ganske greit å være flymekaniker i dag ,(eller ingeniør, som journalisten skriver). Bare man har en lommelykt som virker så.....:colgate: ;)

Selvsagt var det bra at hun sa fra, var vel heller om nødvendigvis reddet så mange liuv jeg stilte spørsmålstegn ved. :rolleyes:

Originally posted by LCH

Er vel enig med flere av de som har kommentert artikkelen, noen fare for liv var det vel neppe her, starter ikke motoren vet de vel det? En A3340 komemr seg vel forresten ikk i lufta med bare tre "motorer" heller? :p

Firemotors fly? Hvor er de to andre motorne?

Synes denne kommentaren tok kaka selv!

Mosrom glad-reportasje :smile2 Spesielt likte jeg opplysningen om at flyet hadde med seg reservedeler i en pappeske inne i flyet. Er det slik hos SAS og Norwegian også? ^_^

Originally posted by LN-SSL
Det morsomme her var at det er ganske greit å være flymekaniker i dag ,(eller ingeniør, som journalisten skriver).

Var nok ingen journalist som har skrevet dette, men reisefølget til "helten". Det er hun som har tatt bildet også, og en journalist avslutter nok ikke en artikkel med "min nye helt"! ;)

Ser ut som om Hilde og Mari er to jenter som sender reisebrev til avisa i serien "jorden rundt for 80 kroner dagen" eller noe slikt. Ellers er det jo en "interessant" diskusjon som går under artikkelen ...

Back