• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

High level surfi`n again

Originally posted by BU9001/V2.0
Originally posted by FBU 4EVER
Og til våren kommer jeg på nett fra cockpit!:thumbup

Hvilke flytyper gjelder det,FBU?

:D

Siden FBU4EVER er på vei over til sitt andre hjem på ARN, så kanskje kan jeg svar for ham.
Det er left seat i A340!

Originally posted by BU9001/V2.0
Og til våren kommer jeg på nett fra cockpit!:thumbup

Hvilke flytyper gjelder det,FBU?

:D

IKKE MD-80 iallefall!
:up:

Heh,
Det forstår seg.
Det blir vel ny hjemme PC ordning til våren,så da kan det jo bli laptop.
Eller kanskje begge deler....

:)

Litt tilbake til Topic igjen. Jeg har etterhvert noen turer med denne tilgjengeligheten, og jeg har lagt merke til at stadig flere bruker tilbudet ombord. Forrige gang snakket jeg meg en dansk medpassasjer som tydeligvis reiste mye, både til Østen og USA, og han hadde etter at WIFI kom flyttet alle reiser som det var mulig til SK og LH pga at de kunne tilby WIFI. Må si at jeg selv også gjør dette, da selve businessproduktet ikke har så store variasjoner selskapene imellom etterhvert.
Noen av dere i SK som vet om det er gjort noen undersøkelse i ettertid som viser om HVOR mye dette tilbudet har å si for kunders valg av selskap. På SK972 som jeg fløy med var det fullt i både Business og ØK Xtra, mens det var ledige plasser bak,så i så måte var det jo en meget fornuftig pax mix denne gangen.

Dette er jo absolutt et bevis på at SAS fortsatt er nytenkende og at det lønner seg...:up:

Back