• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Herlig mandag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbenken hjemme på Ris. Fikk booket litt påskestemning i Smøgen i går…så da har vi noe å se frem til i påsken også. Nå venter en laaaang dag på toppen av byen - veldig morsomt med fulle hus og mange gjester. En kopp kaffe til så er det ut med den lille elektrikeren. Kjør på,-)

Good morning, Vietnam. Gråvær og 22 grader i Hanoi i dag, minner mye om norsk sommer🙂 Kofferten nærmer seg, den har nå kommet til Bangkok. Kaffe i restauranten på hotellet før det bærer ut på en liten walkabout. God mandag!

God mandag fra Sydney. Lang dag pakket med møte. Strengt tatt bare ett møte men det varte hele dagen til nå kl nesten 17. Så da er det en times hvile før vi skal ta en øl på pubben for å feire det fine møtet. I morra er det på'n igjen før det skal flyes til Melbourne på kvelden. Business med Qantas for 7,800 Avios er vel omtrent beste bruken av Avios på planeten.

Anyway... Det er mandag. Starten på uken og som Quest ville sagt "what ever you do this week, lets make it profitable"

God morgen fra Knausen. Kroppen er litt mørbanket etter litt vel mye Marka i helgen kjenner jeg. Straks til Gøteborg for en middag og noen netter på dette Draken. Men først litt morgenstemning med husstanden.

God morgen fra tåka i Oslo-gryta. Ble en lang skitur på vårføre i går, litt mørbanket kropp her også. Kontorering i dag, men først litt mer kaffe.

God morgen fra Forus. Satser på en roligere uke med litt mindre omrokkeringer i kalenderen. Foreløpig ser det bra ut i så måte. Foreløpig går det i kaffe samt og forsøke å ikke se så mye på oljeprisen. Ha en fin mandag forumister!

Morn fra tåka i Tønsberg. Her går det hverken i skiturer på vårføre eller Marka med brodder, men man funderer heller på når man kan bytte ut piggene på pendle-sykkelen, samt lufte godsykkelen på bondelandet innover i Vestfold.
I dag får man riktignok dedikere til timeføring, og så burde man vel putte tilsvarende med arbeidstimer bak de timene man fører også

Mornings fra kontoret. Det skal multitaskes litt her, og strengt tatt senere også da kjøring av barn til diverse treninger skal kombineres med en egen løpetur. Desuten har jeg en podcast som skal lages. Ha en fin dag.

Tåke på gamle flyplassen også. Kontorering før jeg sniker meg avgårde med en datter til Wyller i ettermiddag. Skal nok sørge fir møre lår i morgen.

God ettermiddag fra Chiang Mai
Her er det verken tåke eller skiføre, men 32 grader og strålende sol
En times svømmeøkt unnagjort, snart tid for en ettermiddagshvil

God morgen fra Forus. Her er det grått, men ikke tåke. Og skiføre er det bare å glemme :p

Jeg har kaffe i koppen, og en lett begynnende hodepine for kunder som ikke klarer å skjelne mellom antall og vekt. Ha en bedre start på uken...

G`formiddag fra Skaun!

Ferdig med en sykehusrunde med røntgen og blodprøver, nå straks utover til TRD og så flakse videre til Wien.

Sen middag i Bratislava i aften, styremøte i morgen, så et par dager i pokerens tegn, før man avslutter uka i CPH og tilslutt TRD igjen. :)

Goood mandag!

Kim

God morgen fra Bergen

Var på vei ut døren når en service tekniker ville inn til meg å fikse fiber modemet. Så her sitter jeg å venter på at han skal bli ferdig før jeg kan fortsette dagen. Uansett, ikke de store planene og det gjenspeiler vel hele uken.

God ettermiddag fra Koh Larn hvor to sløve dager er tilbrakt. I morgen går turen inn til fastlandet og videre med bil som skal leveres hos Sixt Ladphrao.
Middag i kveld blir kjøpt på sjømat marked og medbrakt hit for bespisning. Slik får en de ferskeste og beste varene.
Ha en flott mandag :cool:

G’morgen fra det sydkarolinske .. Skiføre? Nei, det hvite her forårsaker hosting og nysing. Ja, det blomstres etter alle kunstens regler.

Straks ut med pelsdotten, men først må Mad Dog Monday markeres. Atlanta 1999.

IMG_1917.webp

Back