Default Herlig mandag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kaffekopp nr 2 og siste oppdateringer på nyheter fra «Akersgata» og forumet. En behagelig stille uke i hovedstaden og nærområdet, men heldigvis fortsatt noen som jobber og velger å være på hotellet på toppen av byen. Rolig ettermiddag og kveld uten planer - slett ikke en dum start på uken.

God morgen fra FLY1, årets siste prosjektperiode står for tur og snuta skal ikke settes retning hjem før i november. Men først en tur i kantina for å få seg noe frokost.

Ha en fin uke

God morgen fra gymmet på kontoret. Bittelitt blodsmak i munnen er alltid en god start på uken. Deilig å være hjemme igjen og gleder meg skikkelig til nakkekoteletter med hele banden i kveld. Kofferten kom fra SAS klokken 1800 i går i det Chrystle og Blake (Svigers) serverte hovedretten. Skal faktisk sende Bolaget en liten klage denne gangen.

Gooo'morgen. Endelig mandag igen. Bedste dag på ugen, især her fra morgenstunden. Kaffe i koppen, og med klokken der har passeret 7.48(Den nyere dronning). Så bliver det ikke meget bedre. Må i have en dejlig dag der ude :-)

Herlig mandag fra kontoret

Blir nok ganske stille her denne uken så en får jobbet, men alltid starte dagen med å booke en utflukt fra Milano til Verona i november for storkampen Verona-Parma. Første gang med Italo som blir kjekt. Skikkelig fete tog!
1759128411919.webp

Ha det kjekt :)

Herlig mandag fra kontoret

Blir nok ganske stille her denne uken så en får jobbet, men alltid starte dagen med å booke en utflukt fra Milano til Verona i november for storkampen Verona-Parma. Første gang med Italo som blir kjekt. Skikkelig fete tog!
View attachment 56748

Ha det kjekt :)

Når italienerene får til mer moderne tog enn DB.... Det er så ufattelig trasig hvordan Deutsche Bahn kollapser mer og mer for hvert år som går. (Ser iallefall mer moderne ut, skal ikke utelukke at det er ræl for jeg har ikke peiling på tog :D ).

God mnorgen fra Oslo.
Ruters røde kinaboks med batteri, tok meg til jobb i dag også - så for vel sette igang med dagens gjøremål.
Høstferie er vel det å i Tigerstaden denne uka, greit det så er det litt roligere på jobb.

Ha en bedre mandag, enten man er på høstferie eller ikke.

God morgen fra Kongsberg sykehus. Jeg måtte bli her hele helgen og det spørs nok om det blir noen dager til. Prøvene er heldigvis i bedring. Det har vært noen tøffe kurer denne gang. Ene medisin skal gis hver 4. time døgnet rundt. Vanskelig å få til noe sammenhengende og god søvn da.

God mandag fra BGO der det ventes på at bolaget skal ta meg et hopp mot syd.
Ha en glitrende flott mandag :cool:

God mandag fra Sola,

Konferanse hele dagen i dag , det blir det i morgen også.
Prøver meg på noe hagearbeid før regnværet kommer for fullt i ettermiddag.

Ha en fin uke.

God kveld fra Oslo. Her har man jobbet dagvakt. Det å gå kveld-dag er alltid pyton. Ble skjelt ut av en lege som ringte avdelingen (er som ekstravakt ikke min oppgave egentlig å besvare innkommende telefoner, men hender av og til om ingen andre kan besvare den der og da) fordi en av legene som gikk visitt hadde callet fra den telefonen. Vedkommende lege som hadde callet var jo ikke i vaktrommet der da. Men jeg fant vedkommende til slutt så tror det ordna seg. Jeg skjønner det er irritasjon å bli callet på og når du ringer så når du ikke personen som callet på deg og at leger har uendelig mye å gjøre. Men noen ganger er det lov å være litt høflig.Samtidig burde personen som callet iallefall være der en tid, for som oftest ringer de fort når man blir callet på personsøker.Jaja samma det, så lenge alt ordna seg så får det være bra. Sure leger er jo blitt en stererotypi for en grunn tenker jeg og jeg tror folk flest hadde blitt litt sure på 19 timersvakter og en liste med ting som hoper seg opp. Men ingen leger jobber jo sånn hver dag da. Er jo som oftest LISene som får de vaktene og med en overlege som bakvakt. Iallefall det som faller utenfor normal arbeidstid.

Her på bruket er det ihvertfall slik. LISene har de lange vaktene og overlegene har bakvakt. Sjelden at bakvaktene blir tilkalt på kveld og natt på de medisinske avdelingene. På kirurgiske er det nok oftere de blir tilkalt.

Veldig random, jeg ser for tiden breaking bad på nytt igjen. Those were the days, når fascismen er skrotet må jeg få tatt den pilgrimsferden til ABQ en eller annen gang.... :love:

Back