Default Herlig lørdag:-)

Morn fra Tønsberg. Fyring i peisen kan nok drøye en stund men kan kanskje vurdere å skru på varmegjenvinning på ventilasjonen snart.
En tur til Sandefjord i dag for å hjelpe fattern og bli kvitt noe møbler i kåken hans

Goodmorgen fra Malmö. Solen skinner, og der er kaffe løber på kanden. Der er intet så dejligt som en morgen på altanen, med morgenkaffen. Jo kun lige selvfølgelig når klokken slår 7.47, som den nu har gjort.

Hav en dejlig dag :-)

God morgen fra Grønland. Stille og rolig med kaffe, makroner, nyheter og forum. Kona er på jobb og har lagt igjen en arbeidsliste, ikke bra… En av oppgavene er en tur til HTH for å hente noe flatpakkede greier som må skrues sammen. Men blir nok en hyggelig kveld da vi har booket bord på Kanpai Sushi x Izakaya. Ha en strålende helg😀

God morgen fra Tananger,
Her over i sørvest har dagen startet med god frokost og kaffe som trengs for "smøre" strupen etter konserten med Kaizers i går kveld. Fantastisk bra konsert!
Straks blir det å dra ut på Flymuseet for å lede dagens dugnad der.
Fortsatt god helg.

God morgen fra en hockeyhall på Lillehammer. Her skal det drikkes kaffe og heies på et stykk arving. Ha en fin dag.

Attachments

• IMG_1641.webp
    IMG_1641.webp
    115.3 KB · Views: 8
God morgen fra Knausen. Mimosa, peis, semi-rancheros og kaffekos. I dag blir det henting/bringing/henting/shopping/bringing og til slutt levere fruen som skal på middag. Lørdag for middelaldrende med yngre koner.

IMG_4553.webp

God morgen fra Lillestrøm. Det er morgen fortsatt. Sitter i køya med kaffe og forum. Snart ut og hente papirutgaven av DN og så får man skru sammen litt frokost.

Ikke store planer I dag, men jeg skal vel skaffe litt drikke & råvarer og så stå og se på og sikle mens prinsessa lager fine ting av det.

Litt "trad-prinsesse" lørdag, rett og slett.

Har forøvrig sett bilde av den formkaken @EB nevner, så en dag kommer jeg og elefanten opp med sparebøssen og stiller oss opp utenfor hovedinngangen. :)

Ha en ekstra best lørdag

Last edited:
Hei og hopp fra det ville vestsørøsten! Her er det kaffe, fotball og forum for aller penga. Desverre snagget guttungen eplekaken min i natt, så nå må det pønskes opp en grusom hevn.

Det skal ses på ting i dag, så det blir begrenset med fotball. Men vi får nyte det man kan.

I dag er jeg best! Ihvertfall til å ta flybilder. Og dette er jo et flyforum, ikke sant! Jeg er allerbest!!

large.jpg

God aften fra Bangkok. Her har en måtte trappe litt ned på vandring pga såre tær…, så 10k får holde.
Det er lørdag og en har bevilget seg en tur ned på Penalty spot hvor det vises fotball og serveres øl.
Ha en fin fin lørdag :cool:

Back