Herlig lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

Kaffe, forum og gårsdagens D2 er første kombinasjon denne lørdagen. Vask av bil før frisørtime på meg - alt kan ordnes på Lillestrøm….når skal vi egentlig ha fly&vin igjen?

Date med mannen på teater i kveld…innimellom blir det tid til å spise is:-)

Morn fra havet.

Lite som skjer her utover normal rutine, som øvelsen i ettermiddag. Så blir det biff og bingo.

God helg

Re: Herlig lørdag:-)

God morgen fra Lommedalen. Nesten-fri helg. Jeg skal bare med Stabæks damelag til kampen mot Kolbotn, på deres hjemmebane, på Grorud. (Ett herrelag i 1 div hadde aldri blitt behandlet så dårlig av sin hjemkommune, som det Kolbotn i øverste divisjon er.) I dag har jeg virkelig håp om sier, etter 5 strake tap i serien.
Jeg tenkte jeg skulle få montert opp noen lamper i taket i kjelleren før vi dro. Disse skal erstatte stålampen der pæren gikk og det ikke var mulig å få kjøpt ny pære.
Som forumets fremste Norse-fan så får jeg gratulere Norse med 3 årsdagen i dag, 3 år siden første flight til New York. Jeg har nå flydd med dem i 4 forskjellige år og gleder meg allerede til neste tur som nok blir i Januar.
Ha en strålende dag

G'midtpånatten .. Kom et dugelig tordenvær igjennom her ved ettiden som tok med seg strømmen. Så da var det bare å fyre opp generatoren og vente på at den skal komme tilbake.

Velvel .. da blir det nok en 'langlørdag' .....

Mornings fra Asker. Solen skinner, jeg sov lenger en jeg pleier og espressoen er i koppen. En konfirmasjonssermoni på stilles opp i, men siden festen er først i morgen, passer det fint vi en invitert på sommerfest på en takterrasse hos noen venner i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra Grønland. Kaffe, nyheter, forum og frokost, dvs vanlig lørdags rutine. Får snart en kompis på besøk, og deretter settes kursen mot Lillestrøm og Fuelfest for å bli med på 50-års laget til American Car Club of Norway. I ettermiddag blir det nok en tur innom Youngstorget og Thai food fair[emoji1242] Og fruen vil spise middag på uterestaurant i kveld, så da er vel timeplanen spikret. Ha en strålende helg[emoji3]

81164e154ae214cdf14571ad8658fa32.jpg

God morgen fra Zürich. Løpetur unnagjort med påfølgende dukkert. Det er jo ikke verdens største by, men det er nok mennesker til at 30+ grader, fort blir slitsomt. Hjem med Connect(!) i kveld. Før den tid blir det vel å finne seg en plass de serverer iskald øl og da kanskje helst i skyggen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Knausen. Må si det er ganske deilig med frokost i marka igjen. Ble et herlig leven her frem til 0.00 i går med 16, 16 år gamle jenter i hagen som ga full gass som sikkert nesten kunne høres ned til EB. En forsiktig naboklage 23.15 fikk de til å dempe volumet noe. I dag er det rehab med kun solstol og qesedillas på programmet.

98a4361c-1a6f-41a7-a746-9ef59da7fd6a.jpg

God dag fra Lillestrøm. En uke til ferie. Er Byfest her denne helgen og siden vi ikke er 22 betyr det å holde seg en del inne. Er ikke akkurat Coachella dette her. :)

Men nå får jeg koke meg en frokost. Ha en super lørdag

God morgen fra Knausen. Må si det er ganske deilig med frokost i marka igjen. Ble et herlig leven her frem til 0.00 i går med 16, 16 år gamle jenter i hagen som ga full gass som sikkert nesten kunne høres ned til EB. En forsiktig naboklage 23.15 fikk de til å dempe volumet noe. I dag er det rehab med kun solstol og qesedillas på programmet.

View attachment 56242

Da er vel vinskapet åpnet…for Oslo vest har vel som mange land i EU 16-års grense for å kunne drikke vin…

Da er vel vinskapet åpnet…for Oslo vest har vel som mange land i EU 16-års grense for å kunne drikke vin…

For en østkantgutt så er dette en dårlig trend.. Vi gutta rørte ikke børst før 17. (mulig det generelt har forandret seg på 35 år). Vi kjører null policy, med en forståelse for at noen av de får i seg noen druer. De som forlot åstedet i går neiet høflig og takket for kvelden uten Erik Bye tendenser.

Når skal vi egentlig ha fly&vin igjen?

Vi må da prøve å få til noe før sommeren en gang. Jeg skal prøve å få deltatt på dette. Ellers rolig dag her i huset. Fremdeles litt preget etter forrige ukes operasjon men det går seg til.

For en østkantgutt så er dette en dårlig trend.. Vi gutta rørte ikke børst før 17. (mulig det generelt har forandret seg på 35 år). Vi kjører null policy, med en forståelse for at noen av de får i seg noen druer. De som forlot åstedet i går neiet høflig og takket for kvelden uten Erik Bye tendenser.
Vin er stil. Men 16 åringer kan man gi Munkholm og de kan bli fullstendig fulle på det iallefall noen kan bli det.
Da er det verre å dra til Usa selv om man har fylt 20 og ikke få drikke.

Uansett god kveld fra Kristiansand. Bare 4 timer igjen snart av årets Sommerbris så får jeg finne ut av hvor mye ting jeg skal gjøre i natt av arbeid. Var noen gjester her som oppriktig mente jeg jobba for FBI eller noe sånn pga jeg går rundt med samband med propp i øret... ja hva alkohol kan gjøre med folk sånn apropos

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

En nydelig dag her i vest….blå himmel og strålende sol. Den lille Italienerinnen er i Seattle og demonstrerer mot Trump, selv er jeg forsiktig mens jeg venter på statsborgerskapet.

I løpet av 25 år her ute har vi aldri sett en lengre kø til fergen og ikke alle kom med ! (2000 passasjerer er grensen) pussig nok var det noen Norske flagg blant demonstrantene.

Ferries not Tanks !!!

54589453370_7cc7dc97de_b.jpg
[/url]IMG_0131 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Selv New York Times fikk med seg vår Ferge Protest (inkludert den lille Italienerinnen!!) - Vår ferge er tøffere en din ferge!! :

54589465730_a9209cc43c_b.jpg
[/url]IMG_0132 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

I tillegg er SEATAC stengt “due to an ongoing security treat”, en arrestert er allt vi vet. AS 2123 operated by Horizon er involvert, flyet står parkert ute ved en av rullebanene. Ankommende flighter blir diverted akkurat nå (Kilde Seattle Times og Flightradar 24.5)

Last edited:

I tillegg er SEATAC stengt “due to an ongoing security treat”, en arrestert er allt vi vet. AS 2123 operated by Horizon er involvert, flyet står parkert ute ved en av rullebanene. Ankommende flighter blir diverted akkurat nå (Kilde Seattle Times og Flightradar 24.5)

Fra SEA på Facebook: All passengers have been deplaned. Suspect in custody. Center runway has been reopened. Investigation with aircraft continues with 16R still closed. Track your flight with your airline.

Back