Herlig lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Herlig lørdag:-)

Sitter også å myser på ny bil da vi må bytte over nyttår. Men det blir definitivt ikke på Sud-nivå. Lurer faktisk på BMW i4 M-sport.

Løp og kjøp! Men ikke løp så fort at du ikke får prutet skikkelig, det er syltrange tider og de gir seks-sifret rabatt hvis du maser litt. Naboen fikk seg en i4 M50 for tre uker siden. British racing green. Oi oi oi...

Hvor mange bakovervendte bilseter og hunder får man i en Taycan når hovedfører er 2,01m og undertegnede 1,75? :colgate:

En hel haug. Forutsatt at det ikke er barn i setene og hundene får plass i håndveskene du såvidt får trøkt inn i baksetet.

Må ha Toyota for å få plass til hu her. Ungene har heldigvis forlatt redet for lenge siden ...

a6cf8fab36700d6ed8fd0e50f84e5f4d.jpg

Og jeg som trodde jeg bare sa jeg ikke er bilinteressert???????? Og bruker ikke alle uansett Apple din software (som jeg ikke fikk til å virke på Bmw på tre touch)?

Men jeg traff tydeligvis et ømt punkt.:colgate::colgate::colgate:

Mer litt trist enn ømt, det burde være plass til oss som er bil interessert også, men selv med ny bil i oppkjørselen følte ikke jeg at det var plass til en som ikke valgte Toyota her inne.

Selv har jeg null fotball interesse, saa jeg lar alltid den ballen ligge (Phun intended) her inne, respekterer de som har det som interesse og som ønsker å dele det med likesinnede her inne, men bil interessen er visst ikke tillatt

Skjønner ikke helt hva du mener med Apple Software, men har selv leid 10 ganger fra Sixt, 1 Mustang, 1 Mercedes og resten BMW og hatt CarPlay på plass i løpet av minutter - det eneste problemet jeg har hatt var å få satt Mercedesen i gir, det tok 4 forsøk og hver gang jeg skiftet fil satte jeg den i N (skjønner ikke helt ideen med gir skift der andre har retningsviser ;)

Vi får god plass til våre 2 firbente venner som ennå er større enn hvalpen din, og det uten Toyota. Forskjellen er vi ikke behøver å fortelle om det !

Jeg deler bil interesse med mange her inne, setter enormt pris på bildene fra Tristar fra messen på Lillestrøm, jeg var selv i Norge men rakk ikke innom. Det burde være plass til oss også.

Helt greit LN-MOW at du kan handle på Walmart, men med mine mat allergier er det omtrent ikkenoe jeg kan handle der.

Last edited:

Hvor mange bakovervendte bilseter og hunder får man i en Taycan når hovedfører er 2,01m og undertegnede 1,75? :colgate:
Nå tror jeg at Cnausen & Co vil ha større problemer med å få barna på plass i barneseter enn å plassere barnesetene ;)

Mer litt trist enn ømt, det burde være plass til oss som er bil interessert også, men selv med ny bil i oppkjørselen følte ikke jeg at det var plass til en som ikke valgte Toyota her inne.
-----
Forskjellen er vi ikke behøver å fortelle om det !

?? With all due respect, så omtales da indiske SUV'er, rånete leiebiler og slarkete elbiler mye mer enn kjedelige Toyotaer her inne. Og jeg stilte meg modig opp for hugg sist jeg var i nabolaget ditt og fikk utlevert en Kia av leiebilselskapet ... ;)

Og nei, jeg behøvde ikke å nevne det, men det vaf jo litt moro å lese reaksjonene. Og kjerra var greit kjørbar den. Jeg stiller ikke større krav .. ;)

?? With all due respect, så omtales da indiske SUV'er, rånete leiebiler og slarkete elbiler mye mer enn kjedelige Toyotaer her inne. Og jeg stilte meg modig opp for hugg sist jeg var i nabolaget ditt og fikk utlevert en Kia av leiebilselskapet ... ;)

Og nei, jeg behøvde ikke å nevne det, men det vaf jo litt moro å lese reaksjonene. Og kjerra var greit kjørbar den. Jeg stiller ikke større krav .. ;)

With all more due respect saa kommer jeg aldri aldri trekkende med kommentarer om fotball lag enten det er lokalt i Norge eller i UK, jeg skjoenner at fotball er noe som staar deg og mange her inne svaert naert og at dere har meget stor glede av det, saa hvorfor kan ikke dere som ikke deler vaar glede over bil og biler la oss faa lov til aa dele den gleden uten aa komme med kommentarer om det er noe dere ikke gleder dere over ??? Det skjoenner jeg ikke, greit at du ikke skjoenner en Taunus 20Meter fra 60 tallet Tristar fant paa Lillestroem, men kan jeg faa lov til glede meg over det ?

??? Når har jeg nektet noen å kommentere om biler? Her er da alt lov, enten det er biler, kaffe, bakevarer eller bikkjemat …. gode og dårlige ..

Det er greit at du ikke liker Toyota, men dette blir bare dumt.

Objection! Ikke sylteagurk og Toyota.

Kunne vi laget en ny poll i NoFly Zone? Føler denne lørdagstråden har åpnet en del spørsmål det kunne vært hensiktsmessig for menneskeheten å få et godt svar på

Kunne vi laget en ny poll i NoFly Zone? Føler denne lørdagstråden har åpnet en del spørsmål det kunne vært hensiktsmessig for menneskeheten å få et godt svar på

Nei. Menneskeheten har mer enn nok informasjon om både sylteagurk og Toyota.
Vi legger’n død.

Back