Herlig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for litt tidlig kontorering før det blir en del ærender på formiddagen. Godt gift i 22 år i dag…så da blir det en tur innom Sjømaten på Vinderen for å fange noe til middag. Ha en fin fredag du også.

Morn fra Tønsberg. Her blir det litt jobb og litt planleggingsdag i barnehagen før barnevakt dukker opp utpå formiddagen. Da kan vi unge voksne sette kurs for Oslo og Findings på Bislett, meget praktisk at man kjenner noen med VIP plasser i egen stue.

God morgen fra Furuset! :)
Siste arbeidsdag før ferien starter er alltid bra. I morgen går turen til Larvik hvor leiligheten venter. Det er en del ting som skal på plass i en ny leilighet, godt å ha litt sommerferie til det.
Ellers håper jeg på en småflytur i slutten av ferien. Det er noe eget ved å sitte i cockpit synes jeg.
God fredag folkens! :) 20230818_051315.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Den fredagen kom fort... Her er det hjemmekontor, Dragen har tydligvis yoga-kontorn og alle tre barna er hjemme for siste gangen denne sommerferien.

Lobster-rolls, egg og nykvernet kaffe er bestilt så da blir det det. I kveld skal det lekes Lufthansa så da blir det å mævle prematur fisk med franske bobler.

Helg ass..

God morgen fra kontoret. Ble sykkel for tog i dag, så er halvveis med dagens trening. Blir å innvie den nye grillen i dag (og resten av helgen) men starter med et forsøk på pizza. Så får det bli mer low and slow senere. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Fornebu. Jobbet siden 06.00 så nå er det ut på tur for å starte lading av batteri i båt før kontoret venter noen timer. Genialt med barn som har blitt så store at de stort sett kommer seg ut døren selv når de skal på trenging.

Hadde forøvrig 11-års bursdagfest i går som gikk over all forventing. Jentene sitter og prater og synger rundt bordet med pizza etc, så film. De tar med seg alt av søppel og servise ned på kjøkkenet når filmen er ferdig før de går ut og herjer. Ingen drama i det hele tatt. Må vel kalles en (skole)klasse litt utenom det vanlige.

Kanskje det blir båttur i ettermiddag om været blir bittelitt bedre.

God morgen fra det Sørlandske!
Typisk at når helga kommer så er fredagen grå, og lørdag venter med masse regn. Så da er det bare å spørre: Er det rart jeg drikker???

Må bare bli ferdig med hjemmekontoreringen først!

God helg! Håper dere får bedre vær enn meg!

Hei fra Oslo. Fikk en SMS her om dagen fra politiet med en påminnelse om at passet løper ut snart. Det er dog ikke før i februar, men mange land har jo 6 månedersregler. Så tenker jo litt på å få nytt pass, kanskje allerede i dag (er jo flust av timer tilgjengelig faktisk på Grønland). Men må sørge for at de ikke tuller med det fortsatt gyldige amerikanske visumet som gjelder i enda litt over to år. Ja tar jo ID kortet i samma sleng og si.

God formiddag fra Skaun!

Etter noen dager på russetur til Arendal, var det deilig å komme hjem i går kveld. Aldri sett så mye Blåruss før... :) :) Sjikkelakke...

Her vurderes det grilling i kveld og i morgen også. Kona vekket meg med beskjed om at det "blir 24 grader i dag". Jeg på med shorts og t-skjorte, kjenner brystvortene stivne på vei ned i stua og ser på graderstokken at det er 10 grader! TI GRADER!!!!

Får håpe det blir varmere utover dagen, ellers vurderes en tur til varmen neste uke for å ta litt palmekontor. Kona skal på jobb på vestlandet, så why not. ;)

Kim

G’morgen .. Valpen hadde et par små inngrep i går og var ikke helt i slaget da hun kom hjem. Natten gikk heldigvis bra og nå er hun bare litt ‘dempet’, pga smertestillende. Men apetitten er tilbake, og det er jo et godt tegn.
Behagelige 17 grader utenfor, første tegn på at høsten er på vei.

God dag fra Kongsberg.

Jeg fikk tatt meg en tur til Notodden i dag og hilst på en klasse jeg skal ha nå i høst. Mange av studentene er livredd matematikken så det handler om å ufarliggøre dette og gi de troen på at det er noe de skal klare allerede fra dag en.

Ellers blir det nok en rolig dag her i dag. Ikke så mye på tapetet egentlig, men det er vel som alltid en del sport på fjernsynet som må sees. Jeg må kikke litt på Arctic Race. For oss som har bodd i Finnmark er det jo litt spesielt med et slikt løp i området. I dag sykler de rett forbi huset vi bodde i Alta.

Grattis til @EB & Co

God efta fra Deltabyen. Heftig hjemmekontorering i dag, toppet med en tur til Losby golf sammen med "Fungerende" for å kjøpe meg en put og en driver. Syke s***n, det er mye kjekkere å spille Yatzy.

Men nå er det hælj. Ha en best fredag.

Back