• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Herlig fredag fra SCL

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God norsk fredag fra SCL,

På tide å komme seg hjemover til sommerferie etter en lang jobbperiode. Lenge siden jeg har kysset av en ny flyplass på lista, selv om man ikke gikk av flyet.

Minstebudet på oppgradering hos Latam gikk inn, da reiser man staselig over dammen over natta. Mulig det kommer en liten reiserapport om man får skrivekløe en dag.

Ha en finfin fredag folkens ✈️

Last edited:
God formiddag fra Radisson Red i Patong, Phuket😎 VIP-staus funket fint, oppgradert til suite. Ser at det er i ferd med å bli lavsesong her, minker på turistene og flere av de mindre restaurantene planlegger å stenge for sesongen. Reduksjon i antall turister er nok også pga av krigen i Midtøsten. Fordelen er at det er hyggelige hotellpriser og god plass i swimming poolen. Frokosten her er ikke helt i toppklasse, men absolutt akseptabelt med både omelett- og pannekake stasjon. Dagens overraskelse var en egen bloody mary tralle, så da ble det en frisk start på dagen😀 Ha en finfin fredda!

att.48T4bCC5tds67cV1c6v8OdDMdO0oEImpthzQobAg8hw.webp

att.S5aAP3GslsqkpIGxVrK08oswUaRdoaFaclz_HmOO-tM.webp

God norsk fredag fra SCL,

På tide å komme seg hjemover til sommerferie etter en lang jobbperiode. Lenge siden jeg har kysset av en ny flyplass på lista, selv om man ikke gikk av flyet.

Minstebudet på oppgradering hos Latam gikk inn, da reiser man staselig over dammen over natta. Mulig det kommer en liten reiserapport om man får skrivekløe en dag.

Ha en finfin fredag folkens ✈️
Hvor mye koster oppgradering med dem?

God morgen fra Bkk. Akkurat satt oss i bilen mot River kwai, fin fligth med sas i premium. Gikk veldig greit også med de tre smårollingene i kabinen også. Ramlet inn en god bunke poeng også så vi runder 2 mill med litt aggressiv shopping her nede og i Seoul. En arving mangler bare 3000 poeng på Diamant nå, veldig greit med sas julekalender.

Morn fra Tønsberg. Snart påskeferie og kjenner det blir deilig. Avreise tilbake CPH i morgen, bakerst i Braathens sin ATR, for et par dager i den danske hovedstaden. Ryker vel fort på litt Tivoli en dag

Mornings fra 1395. L1 til det som forhåpentligvis blir en kort kontordag. Så må det vel pakkes litt i kveld. Ha en fin dag.

God fredag fra Belgia. Været er høyst ustabilt for tiden, med mye vind, hagl, regn og sol om hverandre etter noen riktige vårdager. I går startet dagen som idag med morgensol, men endte med sludd og styrtregn. Det er snart ordentlig vår!

God morgen fra hjemmekontoret. Her har man kontorert litt og nå bærer det ut for å kjøpe kake til påskeavslutning på bortekontoret. Forhåpentligvis ikke helt krise kø ut av Oslo når jeg skal hjem etter jobb i dag. Hadde ikke egentlig tenkt på å kjøre automobil i dag.

Blir bra med litt ferie nå kjenner jeg. Mytji bra!

Ha en super fredag

God tidlig morgen fra Santiago. Koffert pakket men enda noen timer før turen går i retning SCL, så det blir en løpetur når det lysner. KL står for første leg og ser ut til å være i rute. Ha en fin fredag.

God morgen fra Forus. Da jeg ankom kontoret og skulle hente kaffe kom det bare littegrann i koppen før kanna begynte å servere luft, så jeg måtte sette på mer. MAKAN :p ... det viser seg at kontoret var uten nett i 2 timer før jeg kom, så da gir det mening at det etterhvert ble lite kaffe på kanna. Nuvel, jeg er "stor gutt" og klarer selvsagt å sette på mer kaffe selv. Som seg hør og bør når man er omtrent midt i livet.

Straks er det helg. Ute er det grått, og yr.no gir ingen grunn til optimisme. Men vi har da brettspill i huset. Og jeg er helt enig med arvingenes ønske for morgendagen: Taco.

God dag fra Oslo. Påskeferie? Nei altså det er bare tull, ihvertfall når det er mulig å tjene 150% tillegg fra og med kl 12 på onsdag før Skjærtorsdag. Dessuten er jo byen høvelig tom i påska og det er meldt kanskje noe utepilsvær så da har man nok å finne på innimellom jobbslagene.

G'morgen, ja ... Svigerbeistet er plassert på korttidslager mens fruen får et lite inngrep, men å langt ligger det til å bli en brukbar dag. Litt ute av balanse siden jeg ikke fikk min daglige Airportle, men håper den snaert er tilbake ..

Freddasbilde skal det bli uansett. Bare blilde av en motor denne gangen, så da kan dere jo gjette hva slags fly den sitter på .... ;) Rene fredagsquiz'en dette ..

eng.webp

God freddan eftan fra Skaun!

Overskyet og 8c, men mye bedre enn gårsdagens plutselige snøstorm... De siste bookingene for April ble akkurat unnagjort, og allerede uka etter påska blir det noen dager i New York, før man siste delen av mnd skal til Malta for møter og konferanse,. Høres ut som en grei mnd det. :)

Nå blir det hjemmepåske noen dager, før man neste helg tar med kona til Røros for litt spa og cocktails.

God tur hvor dere enn måtte reise, og ha en fabelaktig påske alle sammen!

Kim

God ettermiddag fra Tananger,

Møkkavær her over i sørvest i dag. Det har vært hjemmekontor i dag (Flymuseet).

Om litt møte med Sportsbil Klubben her i distriktet på Sola for å planlegge W&W på Sola 7.juni.

I kveld mini-Flyprat i byen.

Fortsatt fin dag og god helg.

Hvor mye koster oppgradering med dem?
Det er seteauksjon for oppgradering, la inn minstebudet på $800. Kom flere mailer siste dagene om jeg var blitt utbydd og hvor mye jeh måtte høyne for å ha høyeste bud, uten at jeg endret på noe. Tikket inn mail 2 timer før avgang at jeg var en heldig vinner av et flatsete.

Hei fra Sandnes. Drittvær ute og jeg har vært hjemme med sykt barn i dag. Ingen motivasjon til å reise kollektivt. Det blir nok bilen inn til flyprat-treff. Satser på noen gode drikkevarer uten alkohol på Døgnvill. God helg!

• Like
Reactions: EB
Back