Upreppa spor er mer for topptur/randonee-gjengen, som ikke har råd til heiskort [emoji2957]
For hvem ... ???
Men det er dårlig med skiheiser rundt Sollihøgda eller Lommedalen fortsatt, tror jeg .. Så ihverfall ingen da jeg gikk opp til Tverrelva for et par år siden.![]()
Åh det er vel et skitrekk i nedre Lommedalen et sted? Så har man også et på nordsiden av Kolsås? Men du har rett , lite oppover skiløypene mot Tverrelva.
...jeg setter skikkelig pris på disse minisnuttene med bilder fra alle de spennende reisene dine i god morgen trådene.
Ja, det er visst 'noen' som ikke beveger seg steder man ikke finner heis, tydeligvis .. :stir
Ungdommen nåtildags ...
Du kjenner kanskje til og med Nina i Sas loungen du som syklet fra Sollihøgda til Fornebu. Morsom dame.
Trodde forresten du var vokst opp på Høvik, ikke Lommedalen?
Nina kjenner jeg veldig godt, ja. Fantastisk jente.
Jeg er vokst opp på Strand og derfra hadde jeg både 37 Lommedalen og 36 Hønefoss som faste skibusser.Havnet som regel i Lommedalen uansett. Mange morsomme bakker mellom Bureheim og Tverrelva hvis ikke jeg fortsatte opp til Løvlia.
TAKK for hyggelig tilbakemelding! Jeg synes selv det veldig interessant å lese andre sine hilsner og korte statusrapporter fra steder de besøker enten det er ferier med familien, kjæresteturer eller reiser på egenhånd i både innland og utland. Hyggelig om mine små reiserapporter kan være til glede for noen.
Nå er brunchen unnagjort her på Manhattan og jeg er klar for min´faste´ shoppingrute(samt kanskje også tråkke opp noen nye)!
Ha en fortsatt fin fredag!
Er det Nina som var Redcap (inntil vaar «venn» snublet i salaten ?)
Ja, det høres sånn ut. Hun sitter ihvertfall i loungen av og til.
Jeg er vokst opp på Strand ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.