God formiddag fra borekontoret på OSL,
Like glatt som siste dager på veien, men ikke så mye kaos akkurat nordover litt over 07.
Fikk bunkret litt mer grus på Skedsmokorset, så vi har mulighet til å komme igjennom helgen hvis regnet blir for ille....
Eller er det nok å drive med. Mine gode venner i LIS fant ut at de måtte holde Wamos busy, så de har leid en 330 denne og neste uke for å fly litt rundt. Fikk jo beskjed i god tid, sånn temmelig nøyaktig samtidig som kjerra passerte over meg på til å lande mandag ettermiddag fikk jeg operasjonell info...Så da var det bare å brette opp ermene og se om vi kunne greie å selge litt ekstra samtidig som man må skaffe utstyr til egen operasjon og til mine kolleger i øst også. Et hav av c-momenter, men det er jo det som gjør det litt gøy.
Ikke fullt så gøy når jeg la merke til at OnePark mente jeg hadde parkert på kortidsparkeringen på OSL i romjula. Heldigvis litt rabatt, men de hentet litt over 2200 fra et kort. Bare flaks at jeg så det med en gang, ellers hadde jeg vel lurt litt senere hva dette var. Fikk snakket med dem, og de kunne se at det var en feil der, så bare å sende en henvendelse til dem så skulle de refundere. Så greit å følge med på autopay....
Straks lunch, og da marker vi halveis på dagen og snart helg...
S