Herlig fredag fra MEL

Upreppa spor er mer for topptur/randonee-gjengen, som ikke har råd til heiskort [emoji2957]

Upreppa spor er mer for topptur/randonee-gjengen, som ikke har råd til heiskort [emoji2957]

For hvem ... ???

Men det er dårlig med skiheiser rundt Sollihøgda eller Lommedalen fortsatt, tror jeg .. Så ihverfall ingen da jeg gikk opp til Tverrelva for et par år siden. ;)

For hvem ... ???

Men det er dårlig med skiheiser rundt Sollihøgda eller Lommedalen fortsatt, tror jeg .. Så ihverfall ingen da jeg gikk opp til Tverrelva for et par år siden. ;)

Åh det er vel et skitrekk i nedre Lommedalen et sted? Så har man også et på nordsiden av Kolsås? Men du har rett , lite oppover skiløypene mot Tverrelva.

Åh det er vel et skitrekk i nedre Lommedalen et sted? Så har man også et på nordsiden av Kolsås? Men du har rett , lite oppover skiløypene mot Tverrelva.

Ja, det er visst 'noen' som ikke beveger seg steder man ikke finner heis, tydeligvis .. :stir

Ungdommen nåtildags ...

...jeg setter skikkelig pris på disse minisnuttene med bilder fra alle de spennende reisene dine i god morgen trådene.

TAKK for hyggelig tilbakemelding! Jeg synes selv det veldig interessant å lese andre sine hilsner og korte statusrapporter fra steder de besøker enten det er ferier med familien, kjæresteturer eller reiser på egenhånd i både innland og utland. Hyggelig om mine små reiserapporter kan være til glede for noen.

Nå er brunchen unnagjort her på Manhattan og jeg er klar for min´faste´ shoppingrute(samt kanskje også tråkke opp noen nye)!

Ha en fortsatt fin fredag!

Attachments

• F5A3A1B2-538B-43AD-8B7A-38EC154E8F0F.jpeg
    F5A3A1B2-538B-43AD-8B7A-38EC154E8F0F.jpeg
    100.7 KB · Views: 137
  • D91A9138-B702-42CF-929D-91AB1004AE34.jpeg
    D91A9138-B702-42CF-929D-91AB1004AE34.jpeg
    96.2 KB · Views: 134
Last edited:
God kveld fra Hamar.

Etter en dag på jobb i Drammen gikk ferden videre til Hamar og skøyte EM. Artig å være på skøyteløp live. I kveld blir det å besøke en tidligere kollega som bor i området her.

Attachments

• FB_IMG_1673026231430.jpg
    FB_IMG_1673026231430.jpg
    137.8 KB · Views: 124
Ja, det er visst 'noen' som ikke beveger seg steder man ikke finner heis, tydeligvis .. :stir

Ungdommen nåtildags ...

Du kjenner kanskje til og med Nina i Sas loungen du som syklet fra Sollihøgda til Fornebu. Morsom dame.

Trodde forresten du var vokst opp på Høvik, ikke Lommedalen?

Du kjenner kanskje til og med Nina i Sas loungen du som syklet fra Sollihøgda til Fornebu. Morsom dame.

Trodde forresten du var vokst opp på Høvik, ikke Lommedalen?

Nina kjenner jeg veldig godt, ja. Fantastisk jente.

Jeg er vokst opp på Strand og derfra hadde jeg både 37 Lommedalen og 36 Hønefoss som faste skibusser. :) Havnet som regel i Lommedalen uansett. Mange morsomme bakker mellom Bureheim og Tverrelva hvis ikke jeg fortsatte opp til Løvlia.

Nina kjenner jeg veldig godt, ja. Fantastisk jente.

Jeg er vokst opp på Strand og derfra hadde jeg både 37 Lommedalen og 36 Hønefoss som faste skibusser. :) Havnet som regel i Lommedalen uansett. Mange morsomme bakker mellom Bureheim og Tverrelva hvis ikke jeg fortsatte opp til Løvlia.

Er det Nina som var Redcap (inntil vaar «venn» snublet i salaten ?)

TAKK for hyggelig tilbakemelding! Jeg synes selv det veldig interessant å lese andre sine hilsner og korte statusrapporter fra steder de besøker enten det er ferier med familien, kjæresteturer eller reiser på egenhånd i både innland og utland. Hyggelig om mine små reiserapporter kan være til glede for noen.

Nå er brunchen unnagjort her på Manhattan og jeg er klar for min´faste´ shoppingrute(samt kanskje også tråkke opp noen nye)!

Ha en fortsatt fin fredag!

jeg er 120% enig med Senor Fnat - setter ogsaa meget stor pris paa dine God Morgen traader - Soer Amerika og spesiellt Argentina staar jo oss veldig naert. Som Senor Fnat sa Tusen Takk!

Her i vest er det nok en Atmosferisk Elv, blir temmelig soekkvaat paa turene med de firbente. Uvanlig varmt er det ogsaa.

Heldigvis slipper en L2 og vennene, med 10 timers dager denne uken er det helt greit med 30 sekunders «Commute». MS Teams er parkert for godt - Google Meet og spesiellt Slack for gjort jobben (spesiellt Slack (og det var reklamen siden vi eier Slack :p )

Back