Toby91
ScanFlyer Silver
Heisann!
Noe litt forsinkede bilder, blitt mye jobbing og flightsim i det siste, mye og ta igjen på perm :lol: Men før eg resite fikk vi besøk av en Gulfstrem fra USA i forbindelse med nobel greiene i oslo, og hjem forrige helg fikk eg sitte på med herc'en, dog mot jobbing (betaling :lol: ) på evenes i forbindelse med henting av pax
Så her kommer en god dose med bilder som eg håper faller i smak
Får begynne med noen bilder av Gulfstreamen, nydelig maskin!
Det siste av ettermiddagssolen skinner i winglet'en
Etter tips om at denne stod på terminalen, fikk eg endelig festa den på brikken, men bare såvidt.
Det fine med amerikanske fly, er at de er så reine!
Det eneste som gjør de skitten er deice vesken som sammen med vann ironisk nok fryser..
Har du egentlig sett hvordan taxilysene egentlig ser ut, eg har aldri sett de hvertfall
Så over til hercules turen på søndag 12 des. Sånn lysmessig skulle turen vise seg og vere utfordrende, særlig med fast blender 4 når man reiser mot solnedgangen, da var det utfordende lys i møte!
Begynner med utklatring over Mjøsa som var helfrossen visstnok
Knapper!
Synet gjennom Hud inflight!
En liten check bak i lasterommet, alt ok og alt putrer som det skal!
Noe litt forsinkede bilder, blitt mye jobbing og flightsim i det siste, mye og ta igjen på perm :lol: Men før eg resite fikk vi besøk av en Gulfstrem fra USA i forbindelse med nobel greiene i oslo, og hjem forrige helg fikk eg sitte på med herc'en, dog mot jobbing (betaling :lol: ) på evenes i forbindelse med henting av pax

Så her kommer en god dose med bilder som eg håper faller i smak

Får begynne med noen bilder av Gulfstreamen, nydelig maskin!

Det siste av ettermiddagssolen skinner i winglet'en

Etter tips om at denne stod på terminalen, fikk eg endelig festa den på brikken, men bare såvidt.

Det fine med amerikanske fly, er at de er så reine!

Det eneste som gjør de skitten er deice vesken som sammen med vann ironisk nok fryser..

Har du egentlig sett hvordan taxilysene egentlig ser ut, eg har aldri sett de hvertfall

Så over til hercules turen på søndag 12 des. Sånn lysmessig skulle turen vise seg og vere utfordrende, særlig med fast blender 4 når man reiser mot solnedgangen, da var det utfordende lys i møte!
Begynner med utklatring over Mjøsa som var helfrossen visstnok

Knapper!

Synet gjennom Hud inflight!

En liten check bak i lasterommet, alt ok og alt putrer som det skal!

Last edited: