N NAX115 ScanFlyer Blue 11 Aug 2011 #1 Hercules på Værnes (!) Hei! Var innom en tur på Værnes idag da et Hercules-fly fra Irland skulle videre til Bardufoss. Anyways, bilder; IceAir 326
Hercules på Værnes (!) Hei! Var innom en tur på Værnes idag da et Hercules-fly fra Irland skulle videre til Bardufoss. Anyways, bilder; IceAir 326
N NAX115 ScanFlyer Blue 11 Aug 2011 #2 Re: Hercules på Værnes (!) Thomas Cook kom taxende med denne åpen, hva er det? To hvite haler Sjekk fargen på headsettet da Avslutter med dette bilde, som i første øyekast så for meg ut som en hvit regnbue :grin: Takk for meg, kommentarer er velkomne, ris og ros
Re: Hercules på Værnes (!) Thomas Cook kom taxende med denne åpen, hva er det? To hvite haler Sjekk fargen på headsettet da Avslutter med dette bilde, som i første øyekast så for meg ut som en hvit regnbue :grin: Takk for meg, kommentarer er velkomne, ris og ros
L LN-KRF ScanFlyer Gold 11 Aug 2011 #4 Re: Hercules på Værnes (!) Flotte bilder Sivert! Takker for en hyggelig time! Mine bilder fra både OSL og TRD kommer i morgen, nå er jeg møkk lei av å redigere de 72 bildene som gikk igjennom Nåløyet, så blir en laaaang tråd med mange bilder.. Stay Tuned!
Re: Hercules på Værnes (!) Flotte bilder Sivert! Takker for en hyggelig time! Mine bilder fra både OSL og TRD kommer i morgen, nå er jeg møkk lei av å redigere de 72 bildene som gikk igjennom Nåløyet, så blir en laaaang tråd med mange bilder.. Stay Tuned!
Hpkris Front section flyer 11 Aug 2011 #5 Re: Hercules på Værnes (!) Supre bilder av mange flotte fugler. Hadde sansen for det siste og ja
V Vidar ScanFlyer Gold 11 Aug 2011 #7 Re: Hercules på Værnes (!) Flotte bilder du deler med oss her. Vidar
N NAX115 ScanFlyer Blue 11 Aug 2011 #8 Re: Hercules på Værnes (!) Takk for hyggelige kommentarer. Takk for den hyggelige timen, både LN-KRF og Halvorsn
Re: Hercules på Værnes (!) Takk for hyggelige kommentarer. Takk for den hyggelige timen, både LN-KRF og Halvorsn
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 11 Aug 2011 #9 Re: Hercules på Værnes (!) Flotte bilder Er alltid litt gøy og potte når man får sen surprise slik du fikk men en Hercules.
Re: Hercules på Værnes (!) Flotte bilder Er alltid litt gøy og potte når man får sen surprise slik du fikk men en Hercules.
putzmeister ScanFlyer Dusty 11 Aug 2011 #10 Re: Hercules på Værnes (!) Meget pene bilder du viser her, godt jobba
S Scandinavian ScanFlyer Gold 12 Aug 2011 #12 Re: Hercules på Værnes (!) "Thomas Cook kom taxende med denne åpen, hva er det?" Outflow vale. Hindrer at kabinen bygger opp trykk, hvis jeg ikke tar helt feil. Nice catch den Herculesen, ikke dårlige bilder av den heller.
Re: Hercules på Værnes (!) "Thomas Cook kom taxende med denne åpen, hva er det?" Outflow vale. Hindrer at kabinen bygger opp trykk, hvis jeg ikke tar helt feil. Nice catch den Herculesen, ikke dårlige bilder av den heller.