Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
De har vel ingen 320 igjen ?
Charter går tydeligvis aldri av moten. Topp jobbsikkerhet .....!
De har vel ingen 320 igjen ?
Ikke i Norge , men de ser vel fremover og utelukker ikke fremtidig operasjon av denne varianten av 320-familien. Dessuten er det jo felles typerating.
En annen sak er jo at innen et konsern kan man rimelig lett flytte arbeidskraften der det er behov midlertidig eller over en lengere periode der f.eks. 320 opereres.
Ta turen til 737NG simulatoren på Flymuseet på Sola neste gang.
Der kan du fly billigere.
 Moro var det lell, og det frister veldig mye til gjentakelse. Vi fikk også tatt turen innom DC-10 simulatoren de har der, og det var jo en litt annen affære enn 737NG.
 Moro var det lell, og det frister veldig mye til gjentakelse. Vi fikk også tatt turen innom DC-10 simulatoren de har der, og det var jo en litt annen affære enn 737NG.Jeg og RH var på LGW/Oxford Aviation Academy og fløy B737NG simulator, og jeg synes så tydelig at det var innføringer i gjesteboken fra Thomas Cook Scandinavia på A320 simulatoren der (men det kan være at jeg husker feil).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	