Her er verdens beste flykunde

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Kan bare drømme om å komme på samme nivå som han her:

Thomas Stuker har flydd 16 millioner kilometer med United Airlines.

Den amerikanske forretningsmannen Thomas Stuker har hatt et særdeles luftig liv.

Han har nemlig vært på vingene med United Airlines hele 5,962 ganger - og til sammen tilbakelagt en distanse som tilsvarer 400 ganger rundt jordkloden.

Salgskonsulenten i bilbransjen har brukt 29 år på å nå milepælen 10 millioner miles, eller over 16 millioner kilometer. Det skjedde da han landet i hjembyen Chicago på lørdag, skriver BBC.

http://www.dagbladet.no/2011/07/10/tema/reise/fly/jobb/utenriks/17255329/

http://www.youtube.com/watch?v=7z2dPHkOTRM

Synes egentlig synd i han. Hvor mange timer har han vært på reise hver dag i snitt de siste 29 årene? Kun flytid er vel 1-2 timer pr dag, 365 dager i året, 29 år. Altfor mye hvis man skal ha et normalt liv ved siden av.

Ryan Bingham hadde vel 10. millioner miles totalt (fly, hotell, leiebil, etc), mens Thomas Stuker har faktisk FLYDD så langt.

Liker at han er previous fearful flyer :up: Veien er så uforståelig kort mellom to odde ender innen flyverdenen!

Synes egentlig synd i han. Hvor mange timer har han vært på reise hver dag i snitt de siste 29 årene? Kun flytid er vel 1-2 timer pr dag, 365 dager i året, 29 år. Altfor mye hvis man skal ha et normalt liv ved siden av.

Er vel ikke mer enn hva endel sitter på bussen eller i bilen i kø på Ring 3. Mange av disse har et helt normalt liv allikevel.

Kult at selskapet gjør litt stas på han da.

Har truffet Tom ett par ganger og var selv paa feiringen paa O'Hare loerdag sammen med Randy Petersen.

Tom er litt heavy paa United cool aiden, hadde jeg skulle flydd til australia i F hadde jeg ikke valgt United ;)

Det er litt av en accomplishment men som Dag, synes jeg synd paa han. Ikke mye liv der i gaarden, gitt

Er vel ikke mer enn hva endel sitter på bussen eller i bilen i kø på Ring 3. Mange av disse har et helt normalt liv allikevel.

Kult at selskapet gjør litt stas på han da.

Det er en vesentlig forskjell.
Uten at jeg kjenner reisemønsteret hans, vil jeg anta at i tillegg til de timene han er i lufta, har han brukt tusenvis av timer på vei til og fra flyplasser og utrolig mange netter borte fra hjemmet. Flytiden i seg selv er ikke problemet.
Regner man 300 dager pr år, kommer han ut med 1840km i lufta daglig i 29 år. Det er ca 3 timer i flyet i snitt pr dag.
Legger man på tid på flyplassen og tid til og fra flyplassen så kommer man opp i mange ganger det folk bruker på ring 3.
Jeg aner at den mannen har hatt mange LANGE dager.

Back