Sea King 062 på Sola i dag i Hangar 2 . Dette er den andre Sea King som befinner seg her på Sola. 060 er som kjent på Flyhistorisk Museum i Sola Sjø i det vi kaller Hangar 1.
I går fløy eg med AgustaWestland AW-139 med reg. 9Y-ENT fra Bristow Caribbean fra Port of Spain, Trinidad. Deretter var eg HLO for dei to neste flightane som var begge flydd av 9Y-SAR
I går fløy eg med AgustaWestland AW-139 med reg. 9Y-ENT fra Bristow Caribbean fra Port of Spain, Trinidad. Deretter var eg HLO for dei to neste flightane som var begge flydd av 9Y-SAR
Bristow Caribbean har flere AgustaWestland AW-139 her i Trinidad & Tobago, men av en eller anna grunn er det 9Y-SAR som er på besøk titt og ofte som idag igjen
To AgustaWestland AW-139 fra Bristow (ERA) på besøk her i GoM idag, kom ut fra Houma. Tredje flighten blei kanselert pga tordenbye som passerte over heliporten i ettermiddag
Istendenfor tre AW139 idag, så fekk vi to S92A. Først ut var N692BG fra Bristow, men "Operated by ERA" som forøvrig er åttande gangen eg handler akkurat denne maskina som HLO
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.