Helgeturer til øst og i vest

Re: Helgeturer til øst og i vest

Dro til Norge i en bursdag da jeg bodde i Florida. Pga litt komplikasjoner ble tid på reisefot 80 timer og tid på destinasjon 21 timer.
Dette var torsdag rundt lunsj til mandag kveld lokal tid.
Tar sjangsen selv om dette er et flyforum. Da jeg gikk på et kurs på Universitetet i Toulon dro jeg en helg til Oslo for å være med på et bryllup. Det var før billige flybilletters tid så jeg humpet over 30 timer på tog for å komme til Oslo. Kom til Oslo på bryllupsdagen og tidlige neste morgen satt jeg på første tog tilbake. ^_^

Mai 2009 var jeg i Singapore for en langhelg, mye pga. A380 tur-retur fra London, dog også fordi jeg er oppvokst der :p

Ellers da jeg bodde i YVR fløy jeg derfra onsdag kveld, landet i Norge torsdagskveld og dro tilbake igjen søndagsmorgen. Husker lite/ingenting fra den helgen hjemme...

Jeg slo til på gigatilbudet til SAS for noen uker siden og reiser til Chicago i slutten av april. Jeg ankommer fredag ettermiddag og reiser tilbake mandag formiddag. OSL-ARN-ORD, ORD-IAD-CPH-OSL.

Jeg er også sugen på noen friske businesstilbud hos *A. Hvilke tider av året er det mest sannsynlig at man kan ramle over disse?

Tssk var også dette tilbudet jeg slo til på. Ser ut som metroen har sluttet å gå her i Shanghai. Får vel teste taxi hjem. Men skybar i 87 etasje gir en viss verdi - selv om prisene ikke er billige

Back