• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

HEL-MUC-BCN-EAS(taxi)BIQ-ORY(AF Le Cars)CDG-HEL

Ludde

ScanFlyer Silver
En liten trip report med mat bilder.

Började med LH3111 fra HEL-MUC.
LH319-100, D-AILB.
D-AILD.jpg
Här är maten ombord.
LH3111.jpg
Sedan liten kaffe i MUC (Lufthansa country)
LH_Tail.jpg
och vi åkte vidare med LH4480 MUC-BCN.
A321-200, D-AISE.
D-AISE.jpg
LH4480.jpg
Rutten tog över alperna via Nice mot BCN
Alps.jpg
Efter en dag ute på rampen i BCN var jag spottade denna maskin, Boieng 717-200 EC-HOA
EC-HOA.jpg
åkte vi vidare med Iberia by Air Nostrum ("operated by Denim air")
Dash8-Q300, PH-DMU (ingen bild due boarding remote och bussen så nära flyget att man dog)

Efter en massa militärer på gränsen mellan Spania och France kom vi till ett dimmigt Biarriz.
BIQ.jpg

Flyget nästa dag var Air France AF7487
A319-100, F-GRHG mellan BIQ-ORY. Dålig bild fra gate inte satt med.

Efter en hel natt på hotel i CDG och en hel dag på Term 1 kunde jag njuta av en trevlig flygning med AY874 fra Term 2D gate D56 med
A321-211 OH-LZF(ingen bild på flyget due mörkt men dock på mat)
AY874.jpg
 
Last edited:
Denna gång vann AY över LH. Värdinnorna på LH var sura och "tight", medan AY värdinnan tog luren i handen och kom ut i mittgången och berättade vem hon var och vad hon ville.
Maten var ganska 50/50 LH/AY.
 
Back
Top