• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hej Forum

sk931

ScanFlyer Rusty
Lidt OT:

Jeg har været så heldig at vinde en rejse og ophold på et SAS Radisson hotel.
OG da det ikke skal være en spotter weekend, idet konen skal med, vil jeg høre om
nogen har gode erfaringer med SAS radisson i Syde europa ??

Hilsen

Ole

Replying to Topic 'Hej Forum'

ikke Syd-Europa, men Radissin SAS i Manchester har perfekt beliggenhet - rett ved terminalen. Husk å be om et rom ut mot flyplassen - så kan de se dette fra hotellrommet!!!

Har hørt at hotellet i Nice også skal ha god utsikt til innflygningen til NCE. Kanskje Avd. SYD kan bekrefte?

Radisson NCE ligger bra til for det meste, og har en relativt OK beliggenhet med tanke på innflyging der fra hva jeg kan huske. Uansett, det er nok steder langs vannet der som har steder man kan sitte ute og nyte en bedre lunch og se på ting med to store...

NCE är ett hotell som jag har hört mycket gott om. Fin utsikt (vatten och startande maskiner) samt bra rum.

Shout if you are in the area :cheers:

Enig, helt klart Nice. Ligger ved strandpromenaden og med baseng på taket.

Ole, hvis du ikke har sett det før - i denne rapporten finner du en rekke bilder jeg har tatt fra et business class-rom på Radisson SAS Manchester International Airport

Radisson_SAS.jpg

Mange tak for info om Manchester, men som sagt det skulle IKKE være en spottertur.
....
Det bliver nok Lissabon eller Reykjavik.....for lige at tage yderpunkterne

Hilsen
Ole

Hva med en tur til Frankfurt? Hotellet der er helt nytt (åpnet høsten 2005). Hadde en kollega som hadde siktet seg inn på en Italia-tur med Ryanair fra Torp for litt over en uke siden, men flighten ned ble kansellert. Han og familien endte opp på tur til Hahn, og ringte meg om jeg visste om et hotell i Frankfurt. Det eneste som hadde ledige rom i nærheten av sentrum (flere store konferansen gikk av stabelen den helgen) var Radisson SAS. Tilbakemeldingen hans etter returen var overveldende positiv.

Her finner du en brosjyre for hotellet (Acrobat-format)

Er det ikke et i Århus også da????

Alvorlig talt, det i Amsterdam sentrum er meget bra. Der har jeg bodd mange ganger og har vært svært fornøyd. Kort veg til det meste og en god restaurant.

Berlin!! Med 25 m høyt akvarium i resepsjonen. Dykkere rengjør akvariet.
Berlin....masse å se.

Jeg vil foreslaa to oeyer... Svalbard i nord eller Malta i syd... God tur...

Back