• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Hei Lørdag

Ruby

ScanFlyer Gold
Medlem
God formiddag fra 10400 Bangkok. Her har det vert sen revelje siste dager da den andre halvdel her jobber sent. Så nå er det morgen kaffe. Ute er tempen +32°C og stigende med høy luftfuktighet. Er derfor tungt å vandre så mye som jeg pleier, men fikk nå klokket inn over 20k i går og satser på :cool:
Ha en strålende flott lørdag :-)

Glad lørdag fra Ris. Den store elektrikeren er klar for årets første biltreff…i Sarpsborg. Det blir italiensk mat og prat - nødvendigvis ikke så ulikt treff på Lillestrøm…men nå uten alkohol. Noen ganger er rett og slett Lillestrøm best. Liten tur på jobb i ettermiddag for en historefortelling - med kongelig innslag. Best lørdag ønskes.

Morn fra Tønsberg. Her samler man krefter til å arrangere femårs-bursdag i barnehagen, heldigvis ikke store gjengen men blir nok livlig allikevel

God morgen. Her sov jeg for en sjelden gang til over kl08. Flotte forhold for å starte dagen med en espresso i solhjørnet på balkongen. Etter hvert skal barna settes på et tog og sendes til svigerfar. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Rolig her, da kona er på jobb i dag. Kaffe, nyheter og forum før frokost. Dagens viktigste gjøremål er en liten vårsjekk på motorsykkelen etter en alt for lang vinterhvile. Ligger et par uker etter skjema grunnet mye reisevirksomhet etter påske. Ellers ingen store planer, men fruen ville ha blåskjell til middag i kveld, så da får vi se om det er et ledig bord på en eller annen fiskerestaurant. Ha en strålende helg😊

God morgen fra Skøyen, samler meg etter herlig pub-til-pub runde i går, varmet opp på flyet hjem fra WAW. Kaffe og avis, så blir det nok en sykkeltur. Ha en fin dag!

Gjesp fra markagrensen. Nå begynner kokkeleringen og da er det vel frokost ca 11. I dag blir det en svært lang tur bak i høgget her hvor man går fra stue til stue. Quesedillas i kvelding da klokker man inn en ganske så deilig lørdag. Kult at en av forum-medlemmene mesker seg med de kongelige ❤️

• Like
Reactions: EB
God formiddag fra Bryne. Hvordan forskjellige e-post-klienter reagerer på at folk trykker "liker" på e-poster er en sær greie, spesielt når klientene er på forskjellige plattformer. Litt varsler her, forskjellige e-poster der... Nåja, i dag er ikke ment å være en e-post-dag, men litt forumering må til.

Og kaffe. Også på lørdag er det viktig med kaffe. Og jeg må huske å takke (igjen) for den brukte Moccamasteren jeg fikk i innflyttingsgave.

Helt utrolig! Når man først hadde muligheten for å sove lenge, så våkner jeg kl 9.......
Utendørs har det blitt betydelig kaldere enn de forrige dagene, pluss at det blåser godt.
Foreløpig har man ikke gjort stort annet enn å se på Monsen på Villspor. Men vi får se hva dagen kan bringe.....

God lørdag ønskes!

God morgen fra Argentina og Cipolletti i det nordlige Patagonia. Hoppet over fjellene med LATAMs nye direkterute til NQN torsdag kveld og har et svært hyggelig gjensyn med familien jeg bodde hos som utvekslingsstudent for 28 år siden. At skravla går er vel en underdrivelse. I kveld skal en haug med kjøtt på grillen. Ha en bra dag.

Hei fra Stockholm. For øyeblikket ute på båttur på Mälaren. Ser ut som dagens varslede regnskyll gjorde seg ferdig mens vi var på bøljan blå. Bra timing det. Fascinerende by dette her. Nordens Venezia? Ha en fin lørdag forumister.

Attachments

• IMG_9506.webp
    IMG_9506.webp
    168 KB · Views: 2
Sol og fint i SC .. Lite aktivitet å spore i planten utenfor vinduet mitt. Så enten er eggene lagt eller så har fuglene fløyet.

Blir en tur på skytebanen i formiddag. Har en .22 som må skytes inn litt ...

Ellers så er det akkurat nå 20 år og 23 minutter siden jeg tok bilde av denne Northwest DC-9'eren i Syracuse ,,,,,

P1010178.webp

God dag fra Lillestrøm. Her er vi tilbake etter koselig opphold på Thon Hotel Oslofjord, som er litt sånn merkelig koselig. Hyggelige folk, greie rom og alt. Desverre tilsvarende dårlig middag på Delikatessen i Sandvika. Forventer jo ikke super-tapas, men det har alltid vært godt når vi har spist hos dem på Majorstuggu. I Sandvika, not so much. Uansett en koselig mini-break.

Nå er vi trygt tilbake. Ha en ekstra best lørdag!

Back