Heavy etter heavy på OSL

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Heavy etter heavy på OSL

Nok en fantastisk dag på OSL.

IMG_6858.jpg

IMG_6596-3.jpg

IMG_7203.jpg

IMG_6954.jpg

IMG_6946-1.jpg

IMG_6933-1.jpg

IMG_6760.jpg

IMG_6690.jpg

IMG_6668.jpg

IMG_6897.jpg

IMG_6611.jpg

IMG_6615.jpg

Last edited:
Re: Heavy etter heavy på OSL

Flott! De etterlyser flere bilder av 767'en borte fra Tulsa .. er dette det beste du kan gjøre? :lol:

Det var dette jeg rakk før jobben kalte, dessverre. Ellers var det for mye pax som hvilte seg på utsiden av 767 og av hensyn til dem lot jeg være å ta bilder.

Last edited:

Ikke Tusla, men Tulsa .. ;)

Takk likevel - de synes det er moro der borte med all interessen.

Flotte greier! Ser noen av maskinene ved gate. Fikk de strekke på bena og gå inn i terminalen?

Last edited:

Bildene dine blir bare bedre og bedre cato! kjempe fine bilder! nr 1 som personlig favoritt!

Flotte greier! Ser noen av maskinene ved gate. Fikk de strekke på bena og gå inn i terminalen?

De flyene som fikk gate plass, de PAX'ene får gå inn i Non-Schengen område å strekke på beina, til flyet skal dra igjen. De som har fjernpark, må bli sittende i flyene!

De flyene som fikk gate plass, de PAX'ene får gå inn i Non-Schengen område å strekke på beina, til flyet skal dra igjen. De som har fjernpark, må bli sittende i flyene!

De som sto på fjernpark fikk også strekke på bena.

Fine bilder, likte spessielt nr 3, det er noe med dc10 halen og motoren:-) Måtte det bare vare at de kommer innom Osl.

For en serie du hoster opp her Cato. Sitter med haka i bunnen av septikktanken her på Maura nå.

Jeg har herved besluttet at alle disse flotte havy maskinene skal trafikere OSl DAGLIG resten av min levetid. Punktum finale...

Hvorfor er det så mange OAI fly på OSL? Hva har jeg gått glipp av?

Jeg likte PIA sin landing, flott bilde! :)

Back