• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hawaiian Air

Re: A330 serien kommer snart til å bli litt vakrere!

Trodde det var snakk om en facelift på A330 når jeg leste overskriften :p

Det skal mer til enn en fin dame på halen for å gjøre verdens kjiiipeste fly pent.

Det kommer til å gjøre et vakkert fly enda penere!

Det skal mer til enn en fin dame på halen for å gjøre verdens kjiiipeste fly pent.

Verdens daueste, kjipeste fly er Boeing 737, det. Ingen under - ingen ved siden.

HA har flotte farger... Ingen tvil om det... Får satse på dem fra LAX neste gang...

Husker første gang jeg fløy med dem long-haul.. DC 8-62 charter fra GEN til MSP juli 1990 for Nordmannsforbundet. Retur MSP-BGO..

Alle sperret opp øyenene på begge plasser da de så den nydelige fuglen.. Lurte vel på om det var feilnavigasjon..:colgate:

Last edited:

Enig i at de har flotte farger, men det er vel litt 70 talls?

BF:cool2

Gleder meg til å se Hawaiians lekre livery på A330 - verdens flotteste livery på verdens vakreste fly! :up:

Denne blir flottere enn de 767 de har i dag.

Enig med trety, gleder meg til å se verdens fineste fly med et vakkert livery

Minst like spennende blir det å se interiøret på disse maskinene!
B767-erne Hawaiian fikk rett fra Boeing for ikke alt for mange år siden har et ganske fin innredning i mine øyne, antar at de viderefører dette.

Har generelt stor sans for de som velger å videreføre den visuelle delen av merkevarebyggingen også på innsiden av kabinen.

Kommer snart til en flightradar nær deg .. ;)

Hvor skal den settes inn først?

Vakker maskin med vakker dekor; vakkert!

Er forresten ganske spent på å se hva de har gjort med kabininteriøret.

Det der ble bare utrolig lekkert!!! :up:

Motivet på halen var jo pent, men sett under ett likte jeg ikke fargeskjemaet: Et langt hvitt skrog med et dekorert haleparti. Synes det er mange flyselskap som går for denne type design. :(

Andrew Sieber tok den før landing i Seattle i går etter leveringsflighten fra Tolouse. Maskinen står nå hos DL i SEA for noen modifikasjoner før den blir ferget over til Hawaii.

4564475467_1644e777f0_o.jpg

Back