Hawaii-tråden (versjon 2011)

Status
Not open for further replies.
Re: Hawaii-tråden (versjon 2011)

Er der nok en gang i jula, så hvis flere kan vi ha Flyprat-treff Extreme West :colgate:

Hvis du mener "innen-riks" , null niks uten bagasje og rask security. Den terminalen minner om en knøtt liten flyplass..
Tenkte øyhopping ja. Må vel beregne god tid på HNL-SFO med en 772 som skal fylles..

Hvis du mener "innen-riks" , null niks uten bagasje og rask security. Den terminalen minner om en knøtt liten flyplass..

Med unntak av lørdager, da kan det være skikkelig lange køer - alle Timeshare og ukesleie skjer Lørdag til Lørdag og presset er merkbart større.

Snart første tur til USA. Om jeg ikke husker feil har vel USA ett annet strømnett en her hjemme (110v)? Hvordan fungerer pc/mobil/kamera ladere på dette nettet? Må jeg ha en overgang og hvor er det billigst/best å kjøpe dette?

Snart første tur til USA. Om jeg ikke husker feil har vel USA ett annet strømnett en her hjemme (110v)? Hvordan fungerer pc/mobil/kamera ladere på dette nettet? Må jeg ha en overgang og hvor er det billigst/best å kjøpe dette?

For laptoper, mobiler, Ipod osv trenger du kun en overgang og ikke noen spenningsjusterer. Dette får du kjøpt på Clas Ohlson eller på OSL om du glemmer det.

Hmm. Sitter her å skal bestille flyreise mellom HNL og ITO med Hawaiian Airlines. Widerøe klarte ikke å ordne billetter så prøvde meg derfor på Hawaiian sin hjemmeside. Nå jeg skal betale så står det Only U.S., Canadian, Australian, Japan, Korean and Philippines credit cards and billing addresses accepted. Noen som veit hvordan man får bestilt?

Edit: Fikk løst det igjennom GOTOGATE.no

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back