sail4fun ScanFlyer Mile High Club 4 Nov 2005 #1 ? Hva er det med forholdene på HAU som krever "blinkebil" i enden av rullebanen ved takeoff/landing ???
? Hva er det med forholdene på HAU som krever "blinkebil" i enden av rullebanen ved takeoff/landing ???
SK1399 ScanFlyer Silver 4 Nov 2005 #2 Replying to Topic 'HAU: Blinkebil ?' Har ikke jeg hørt noe om hvertfall. Har egentlig aldri sett noen "blinkebil". Hvor har du hørt dette?
Replying to Topic 'HAU: Blinkebil ?' Har ikke jeg hørt noe om hvertfall. Har egentlig aldri sett noen "blinkebil". Hvor har du hørt dette?
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 4 Nov 2005 #3 Replying to Topic 'HAU: Blinkebil ?' Originally posted by SK1399 Har ikke jeg hørt noe om hvertfall. Har egentlig aldri sett noen "blinkebil". Hvor har du hørt dette? Click to expand... F..., de lurte meg, 3 CC' som var på stopp i HAU ons-tor denne uka dro en story om "blinkebilen" på HAU.....:cheers:
Replying to Topic 'HAU: Blinkebil ?' Originally posted by SK1399 Har ikke jeg hørt noe om hvertfall. Har egentlig aldri sett noen "blinkebil". Hvor har du hørt dette? Click to expand... F..., de lurte meg, 3 CC' som var på stopp i HAU ons-tor denne uka dro en story om "blinkebilen" på HAU.....:cheers:
SK1399 ScanFlyer Silver 4 Nov 2005 #4 Replying to Topic 'HAU: Blinkebil ?' Hehe.. der ser du :cheers: ante meg at dette var noe tullerier ja
Replying to Topic 'HAU: Blinkebil ?' Hehe.. der ser du :cheers: ante meg at dette var noe tullerier ja
H Herlov ScanFlyer Gold 4 Nov 2005 #5 Replying to Topic 'HAU: Blinkebil ?' Hm, det er synd de er forsvunnet, egentlig. Det var alltid litt sjarm når "follow me"-bilen kom til syne .. Da var vi framme og det var bare å ta fram solkremen! Heh. :cool2
Replying to Topic 'HAU: Blinkebil ?' Hm, det er synd de er forsvunnet, egentlig. Det var alltid litt sjarm når "follow me"-bilen kom til syne .. Da var vi framme og det var bare å ta fram solkremen! Heh. :cool2